poniedziałek, 30 października 2017

Powrót do eyelinera w pisaku. Jak się sprawdzi produkt Mystik Warsaw?

Już dawno nie kupowałam kolorówki, więc moje zbiory topniały w ekspresowym tempie. Cieszę się, że na sporej promocji w sklepie Kontigo udało mi się upolować mnóstwo nowości, które testuję z prawdziwą przyjemnością. Dacie wiarę, że nie używałam eyelinerów przez ponad pół roku? Ba! Nawet go nie posiadałam w kosmetyczce, ponieważ późną wiosną i latem prawie całkowicie rezygnuję z makijażu.
O produkcie:
Precyzyjny czarny eyemarker do oczu. Dzięki elastycznej końcówce pozwala na kreację idealnego makijażu oka. Intensywna, długotrwała formuła.

Opakowanie: Eyeliner w plastikowym pisaku posiada minimalistyczną szatę graficzną. Precyzyjna i niezwykle poręczna końcówka jest świetnie nasączona płynem, malowanie zarówno cienkich, jak i grubszych kresek jest prawdziwą przyjemnością.

Konsystencja i pigmentacja: Ciemny płyn posiada dobrą pigmentację, która już przy pierwszej warstwie kryje i nie wymaga większych poprawek. Produkt nie rozlewa się, dzięki czemu możemy wyczarować perfekcyjną jaskółkę.
Trwałość: Produkt nałożony na cień lub powiekę niemal przez cały dzień wygląda ładnie, nie kruszy się, nie roluje i nie traci barwy. Jednak jaskółka po wielu godzinach (mam mocno łzawiące oczy) traci swoje nasycenie. Na zdjęciu możecie zobaczyć, jak produkt radzi sobie z wodą i mocnym pocieraniem.
Eyeliner nie sprawia problemów podczas zmywania, można go usunąć przy pomocy płynów i mleczek, a przy tym nie musimy obawiać się o podrażnienie powieki.
Cena i dostępność: Cena regularna kosmetyku wynosi 17,99 zł. Można go oczywiście znaleźć w sklepie Kontigo.

Posumowanie: Uważam, że eyeliner Mystik Warsaw przypadnie do gustu zarówno początkującym, jak i już bardziej wprawionym. Przy jego pomocy możemy zmalować estetyczną kreskę, która podkreśla oczu i dodaje drapieżności.

Jaki eyeliner w pisaku polecacie i dlaczego?
Jestem również ciekawa, czy korzystacie ze sklepu Kontigo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.