poniedziałek, 2 października 2017

🍂🍁Jesienny manicure z wykorzystaniem lakierów Silcare.🍁🍂

Już od dwóch tygodni chodziłam z zamiarem zmienienie stylizacji, lecz zawsze brakowało mi czasu na zrobienie nowych hybryd. Okej, mój wewnętrzny leń też nie pomagał, lecz miałam już dość odrostu. Usiadłam więc i przy pomocy lakierów Silcare zmalowałam jesienny manicure. Na samym początku chciałam użyć jednego lakieru, ale uwielbiam świecidełka, dlatego też na paznokciach wylądowały aż trzy różne produkty. Muszę przyznać, że połączenie czerwieni, granatu i złota kojarzy mi się również z Hogwartem, więc jestem zadowolona podwójnie.

Czego użyłam do wykonania hybryd?
- 640 Color IT Premium w cudownym, ciemnoczerwonym odcieniu
- 2800 Color IT Premium Cat Eye.
- 2190 Color IT Premium. Złoty brokat.
- baza Garden of Color od Silcare
- top Claresa

Zdecydowałam się na klasyczną, ciemną czerwień. Kojarzy mi się ona z kolorem wina, dobrą książką i spadającymi liśćmi. Ten odcień jest iście jesienny i niezwykle kobiecy. Uznałam, że granatowy Cat Eye jest świetnym dodatkiem, a do tego brokat, który jest interesujący ze względu na drobinki różnej wielkości.

Zmalowałyście już jesienne stylizacje?
Jakie kolory u Was królują?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.