wtorek, 5 września 2017

💅💗Spore zaskoczenie ze strony Eveline. Recenzja lakierów hybrydowych.💗💅

Muszę przyznać, że firma Eveline mnie zaskoczyła. Mowa oczywiście o produkcji lakierów hybrydowych, których używam od wielu lat. Dzięki uprzejmości marki mogłam wypróbować zestaw podstawowy. W przepięknym, złotym pudełku znalazła się baza, trzy cudowne odcienie, top oraz zmywacz. Po prawie 6 tygodniowej przerwie od malowania wybrałam piękny róż, siostra czerwień, a mama uroczy nudziak. Tak więc produkty poszły w ruch i po prawie miesiącu przychodzę do Was z rzetelną recenzją.
Gdy testuję hybrydy, zawsze staram się wypróbować je u wielu osób, aby recenzja była rzetelna.
O lakierach:
Lakiery hybrydowe Eveline Cosmetics to paleta eleganckich kolorów oraz specjalnie dobrane baza i top. Szeroki, wygodny pędzelek oraz łatwa do nakładania formuła sprawiają, że wykonasz idealny, profesjonalny manicure hybrydowy bez wychodzenia z domu. Możesz cieszyć się jego trwałością nawet do dwóch tygodni.

Skład:
INCI - Lakier Hybrydowy kolorowy
Aliphatic Urethane Acrylate, Hydroxypropyl Methacrylate, Hema, Butyl Acetate, Ethyl Trimethylbenzoyl Phenylphosphinate, Nitrocellulose, Ethyl Acetate, Silica Dimethyl Silylate, Benzoyl Isopropanol, Acrylates Copolymer, Isopropyl Alcohol, Alcohol, Methoxy PEG/Caprolactone/Valerolactone/Dibutyl Ethanolamine Phosphate, Xylene, Diacetone Alcohol, Tripropylene Glycol Diarylate, Cyclohexyldimethylammomium Dihydrogen Phosphate, Phenoxyethanol, Ethylbenzene, 2- Methylpropanol, Ditallowamidoethyl Phosphate. May Contain [+/-] : Aqua, Bis-Trimethylbenzoyl Phenylphospine Oxide, Mica, Polyethylene Terephthalate, Polyester/Copolyester, Polyurethane-11, Tin Oxide, Synthetic Fluorphlogopite, Silica, Styrene/Acrylate Copolymer, CI 12085, CI 14270, CI 15850, CI 15985, CI 19140, CI 42510, CI 45410, CI 60725, CI 73385, CI 74160, CI 74260, CI 77000, CI 77007, CI 77120, CI 77266, CI 77489, CI 77491, CI 77492, CI 77891.
Opakowanie: 5 ml czarne buteleczki bardzo przypadły mi do gustu ze względu na elegancką szatę graficzną oraz dobre oznakowanie produktów.
Na naklejce z kolorowym lakierem znajduje się nazwa z odcieniem, oceniam to na plus. Każda osoba posiadająca masę opakowań wie, jak ciężko jest znaleźć odpowiedni odcień bez wzornika i oznaczenia.

Pędzelek: To chyba miłość, ponieważ jestem zakochana w wyprofilowanym pędzelku. Półokrągłe włosie świetnie dociera do najmniejszego miejsca na płytce, a malowanie przy jego pomocy jest bajecznie proste i przyjemne. Elastyczne włosie i odpowiedni kształt pomoże każdemu, kto zaczyna przygodę z malowaniem lub ma problem z zalewaniem skórek.
Konsystencja: Produkt posiada nie za gęstą ani nie za rzadką konsystencję. Produkt podczas malowania nie spływa z płytki, a tym samym nie zalewa skórek. Lakier bardzo ładnie się poziomuje, nie kurczy się oraz nie marszczy podczas utwardzania.
Współpracuje wzorowo, jestem z niej niezwykle zadowolona.

Czas utwardzania: W lampie LED o mocy 36W czas utwardzania oczywiście wynosi 30 sekund, UV- 2 minuty.

Trwałość: Na moich paznokciach produkt w idealnym stanie wytrzymał przez 3 tygodnie, usunęłam go przez spory odrost. Muszę jednak podkreślić, że podczas noszenia nie oszczędzałam ich, ponieważ sprzątałam bez rękawiczek, a na moich paznokciach hybrydy trzymały się nienagannie.
Kolory i pigmentacja: Firma do tej pory dorobiła się 20 odcieni, ja sama posiadam 3.
290 Light pink- cudowny, jasny, lekko różowy nudziak. Chłodny odcień ma zaskakująco dobrą pigmentację, ponieważ 2 cienkie warstwy są w stanie zapewnić pełne krycie.
294 Classic red- klasyczna, krwista czerwień jest niezwykle elegancka i wystarczą 2 cienkie warstwy do pełnego krycia.
307 Neo pink- malinowy, różowy neon, który jest moim ulubieńcem. Krycie jak u poprzedników.
Uważam, że każdy odcień jest przepiękny i otrzymane kolorki bardzo przypadły mi do gustu, ponieważ można wykorzystać je w wielu stylizacjach oraz kombinacjach.

Sposób ściągania: Producent zadbał o odpowiedni płyn, przy pomocy którego można usunąć kolor z płytki. Oczywiście w celu ściągnięcia można użyć także frezarki lub pilniczka.
Baza: Produkt o średniogęstej konsystencji ma pozytywny wpływ na trwałość lakieru. Bardzo ładnie i łatwo nakłada się na płytkę, nie kurczy się oraz nie zalewa skórek. Wygodny i poręczny pędzelek ułatwia malowanie.

Top: Zdecydowanie jest to jeden z ulubionych produktów, ponieważ nadaje przepiękny błysk i tak jak baza przedłuża trwałość. Jest odpowiednio twardy, dlatego paznokieć nie wygina się, a sam utwardzony lakier podczas "noszenia" nie pęka oraz nie odchodzi z pomalowanej płytki.

Cena i dostępność: Uważam, że 26,99 zł to całkiem przyzwoita cena za naprawdę przyjemny produkt, który jest dostępny w szafach Eveline.
W moim Rossmannie widziałam je już jakiś czas temu, niestety brakuje tam wzorników i testerów. Jeśli macie obawy przed zakupami w drogerii, strona producenta lakierów oferuje zakup online. Sama znalazłam kilka przyjemnych odcieni, które koniecznie muszą zasilić moją kosmetyczkę.

Podsumowanie: Zarówno ja, mama, jak i siostra jesteśmy bardzo zadowolone z lakieru, który pomimo prac domowych zachował się w nieskazitelnym stanie.
Produkt nie uczulił nas oraz nie miał negatywnego wpływu na płytkę.

Mam nadzieję, że recenzja jest rzetelna i nie będziecie miały obaw przed zakupem nowości Eveline. Sama jestem z nich bardzo zadowolona, nie zauważyłam minusów oraz wad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.