sobota, 2 września 2017

🌞🌊Ostatnie tchnienie lata- pastelowe paznokcie hybrydami Claresa.🌊🌞

Przed nami jesienny wrzesień, ja jednak tęsknię za prawdziwym latem. Postanowiłam zmalować coś radosnego i połyskującego, ponieważ mam słabość do takich zdobień.
Mam wrażenie, że unikam ciemniejszych barw, ponieważ uwielbiam jasne odcienie, które kojarzą mi się z wiosną i latem.
Do wykonania stylizacja wybrałam dwa lakiery marki Claresa o numerkach 004 oraz 301. Jest to moje pierwsze spotkanie z firmą, dlatego wykorzystałam je w ekspresowym tempie.
Co mogę powiedzieć o 004? Już dawno szukałam tak ładnego, bananowego odcienia hybrydy, który nie będzie sprawiał problemów podczas aplikacji.
301 to typowo morska barwa, która jak wiadomo, kojarzy mi się z kąpielami w ciepłej wodzie oraz opalaniem.
Na serdecznym paznokciu zagościł efekt holo od Indigo, a stemple wykonałam najlepszym lakierem Ntn wyprodukowanym przez Allepaznokcie.

Pożegnałyście już radosne i jasne kolory na rzecz ciężkich i ciemnych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.