piątek, 1 września 2017

🎂🎈🎁 Moje podziękowanie z okazji 3 urodzin bloga+ prezent niespodzianka.🎁🎈🎂

Prawie bym zapomniała, że 13.09 minie 3 lata od udostępnienia pierwszego posta na moim blogu. Jestem Wam bardzo wdzięczna za liczne obserwacje oraz komentarze, dlatego chcę odwdzięczyć się w postaci sporego pakunku.
Paczuszka jest wypełniona po brzegi, można znaleźć w niej między innymi różany tonik Evree, olejek do ciała Evree, wiele maseczek i próbek, krem do ciała Isana, balsam do włosów Babuszki Agafii, a także suchy szampon, chusteczki do demakijażu oraz olejek do końcówek. Dodatkowo osoba, którą wylosuje będzie miała prawo do wybrania produktu z kolorówki (pomadka, cień do powiek, rozświetlacz lub lakier do paznokci).
Mam nadzieję, że produkty się spodobają i chętnie weźmiecie udział w mojej urodzinowej niespodziance.
Życzę powodzenia!

Ps. Można zgłaszać się (tylko raz) pod tym postem w komentarzach lub na Instagramie pod zdjęciem konkursowym.

Regulamin:
1. Trwa od dnia 01.09 do dnia 01.10.2017
2. Organizatorem jestem ja, pokrywam koszty wygranej i wysyłki.
3. Czas na podanie wyników wynosi 7 dni.
4. Osoba, która wygra, powinna wysłać wiadomość w ciągu 48 godzin, jeśli nie wylosuję następnego zwycięzcę.
6. Czas na wysyłkę wynosi 5-7 dni. Obowiązuje ona jedynie na terenie Polski.
7. Produkty są nowe, nieużywane z długą datą ważności.
8.Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
9. Przesyłka będzie opowiednio zabezpieczona, nie ponoszę odpowiedzielności za zniszczenia.

Obowiązkowo (na blogu):
1. Wystarczy mieć mnie w obserwowanych lub kręgach. 
2. Napisać komentarz ze zgłoszeniem.

Obowiązkowo (na Instagramie):
1. Należy być moim obserwującym.
2. Nie biorę pod uwagę kont prywatnych lub kont zawierających jedynie zdjęcia konkursowe. 
3. Należy udostępnić zdjęcie z #3lata_xmagda94x
4. Należy napisać komentarz pod zdjęciem na Instagramie.

 Formularz:
Obserwuje jako:
E-mail:

Powodzenia!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka