wtorek, 29 sierpnia 2017

Jeden z najnowszych pyłków Crystal Mirror, który ostatnio stał się bardzo popularny.

Mam słabość do wszelkich ozdób, naklejek i pyłków, tych ostatnich w swojej kolekcji mam zapewne ponad 40. Nie mogę powstrzymać się przed zamówieniem nowego efektu holo, kameleona czy syrenki. Ostatnio jednak zachwycił mnie produkt o nazwie Crystal Mirror pochodzące ze sklepu Nc Nails Company.
O produkcie:
Pyłek do paznokci, który stworzy na paznokciach niezwykłą kryształową taflę. Po użyciu paznokcie wyglądają przepięknie, jakby były ozdobione niezwykłą folią. Oryginalny efekt gwarantowany.
Sposób nałożenia Crystal Mirror, czyli jak ozdobić paznokcie i uzyskać efekt kryształowej tafli poprzez nałożenie pyłku na paznokcie.

Opakowanie: Mały słoiczek z logiem firmy skrywa w sobie 0,5g pyłu. Jest on na tyle spory, że spokojnie można zanurzyć w nim opuszek palca lub silikonową pacynkę, która posłuży nam do wtarcia produktu.

Konsystencja: Niezwykle delikatny i miałko zmielony pył świetnie trzyma się aplikatora, bardzo ładnie rozciera się na pomalowanej płytce paznokcia.

Efekt: Biały Crystal Mirror opalizuje na złoto, całość wygląda jak niezwykle połyskująca folia.

Cena i dostępność: Wyjątkowy pyłek kosztuje 29,00 zł w sklepie Nc Nails Company. Dla niektórych kwota może być wysoka, ale zaręczam, że produkt jest bardzo wydajny, ponieważ pierwsza aplikacja pyłu na płytkę zapewnia 100% efekt.

Zdobienie: Pył najlepiej nakładać na Top Chrome Nc Nails Company, ja jednak go nie posiadam i wybrałam produkt, który nie tworzy warstwy dyspersyjnej.
Lakier bazowy możne być w różnych odcieniach, ja postawiłam na różowy neon Paradise Trip.
Na pozostałych wzornikach pokazałam, jak efekt zachowuje się przy wyborze topu wytwarzającego lepką warstwę (rezultat przypomina zwykłą syrenkę) oraz na odpowiednim produkcie.
Po wtarciu produktu w płytkę całość oczywiście należy zabezpieczyć topem, najlepiej wybrać nabłyszczający, aby podbił niezwykły efekt.

Jaki efekt jest Waszym ulubieńcem?

6 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.