niedziela, 13 sierpnia 2017

🍂Fall in love... Mulberry & Fig Delight od Yankee Candle.🍂

Już dawno nie zamawiałam wosków od Yankee Candle, a moja liczna kolekcja zmniejszyła się i pozostałam z jedną tartą. Muszę przyznać, że kusiły mnie liczne zapachy, ale moją uwagę zwróciła seria Fall in love, która zapowiada się ciekawie.
Jestem fanką owocowych aromatów, dlatego bez wahania jako pierwszy w moim kominku trafił wosk Mulberry&Fig.
O produkcie:
Wosk o zapachu soczystej morwy i świeżo zebranych fig.

Niebieska tarta ma przepiękną szatę graficzną, to właśnie ona przyciągnęła mój wzrok i zapragnęłam ją przygarnąć. Owocowa tarta kojarzy mi się z wakacjami, ponieważ znalazłam informację, że morwę zbiera się pod koniec lipca, a figi w połowie sierpnia. 
Jestem pozytywnie zaskoczona propozycją od Yankee Candle, nie liczyłam na słodkości.
Muszę przyznać, że soczysta kombinacja zdecydowanie poprawi humor, gdy za oknem zauważymy pierwsze oznaki zbliżającej się jesieni.
Podczas palenia uwalniają się słodkie nuty świeżych owoców, mieszanka jest przełamana lekko kwaskowatą nutą, która sprawia, że tarta nabiera ciekawego wyrazu. Aromat z czasem zaczyna się rozwijać, pojawiają się nowe zapachy, które tworzą zgraną całość.
Uważam, że jest to jeden z intensywniejszych wosków, ponieważ kilka chwil po podgrzaniu uwalnia swoją moc, czuć go w całym mieszkaniu, również wiele chwil po zgaszeniu.
Mój niebieski przyjaciel tym razem pochodzi ze sklepu Candle Online, gdzie kosztuje 9 zł.
Mulberry & Fig Delight podbiło moje zmysły, mam nadzieję, że Was również zachwyci.

Poznaliście już jesienne zapachy od Yankee Candle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.