czwartek, 17 sierpnia 2017

🍂Ciepły, a zarazem ostry aromat Vibrant Saffron z serii Fall in love. 🍂

Nigdy nie byłam fanką mocnych i ciężkich zapachów, więc z rozpaleniem Vibrant Saffron od Yankee Candle czekałam kilka dni. Do tej pory seria Fall in love mnie nie zawiodła, a jak było tym razem?
O produkcie:
Wosk o zapachu intensywnej słodyczy szafranu złagodzonej miękkością wanilii.

Ciemnoczerwona tarta kojarzy mi się z drogocennymi pręcikami szafranu. Na sucho przypominał mi lizaki i słodycze o smaku coli, który jest nasycona mocnymi przyprawami.
Po rozpaleniu w moim pokoju rozniósł się otulający, mocny i ostry aromat Vibrant Saffron. Muszę przyznać, że posiada najmniej intensywny zapach, ponieważ musiałam wrzucić go całkiem sporo do kominka, aby cokolwiek poczuć.
Tarta bez dwóch zdań zachwyci osoby lubiące słabe, a zarazem pikantne woski Yankee Candle. Ja jestem zupełnie obojętna, nie zawiódł mnie, ale też nie zachwycił. Mam nadzieję, że mojej mamie przypadnie do gustu, ponieważ z chęcią jej go oddam.
Jeśli macie ochotę go wypróbować, to na stronie Candle Online znajdziecie kilka wersji o różnej wielkości.

Lubicie woski o zapachu przypraw?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.