niedziela, 9 lipca 2017

🎁Przepiękny imieninowy prezent od Mygiftdna.pl🎁

Imieniny mam dopiero za kilka dni, ale to nie stoi na przeszkodzie, aby otrzymać prezent z tej okazji. Spośród wielu cudownych przedmiotów w sklepie Mygiftdna.pl wybrałam piękną poduszkę z monogramem.
Obecnie staram się udekorować własny pokój, dlatego wyszukuję perełek, które są w stanie go upiększyć i ożywić.
Od samego początku spodobały mi się haftowane poduszki o wymiarze 50x50. Są całkiem spore, więc świetnie spisują się jako dekoracja łóżka. Poszewka została wykonana z grubego materiału, który osobiście przypomina mi len. Wewnątrz znajduje się wkład, który zawiera silikonowe wypełnienie, więc jest bezpieczny dla osób cierpiących na alergie.
Wkład jest bardzo mięciutki, nie odkształca się, a po chwili powraca do pierwotnego kształtu, nawet podczas regularnego używania.
Zamek błyskawiczny umieszczony na dole jest niemal niewidoczny i pozwala na ściągnięcia oraz upranie poszewki.
Jestem zachwycona wzorem, który został wykonany z prawdziwą perfekcją i starannością dzięki hafciarce komputerowej.
Firma spisała się genialnie, nie mam również zastrzeżeń do czasu oczekiwania i dostawy. Od złożenia zamówienia do dnia doręczenia minęło około 4 dni, a produkt obecnie jest objęty promocją i jego cena wynosi 62,99 zł.
Jestem osobą lubiącą wysoką jakość i bez dwóch zdań ją otrzymałam. Podusia jest niezwykle wygodna i codziennie towarzyszy mi podczas snu.
Jak już wiecie, stawiam na personalizowane prezenty, a ten sprawił mi niezwykłą przyjemność.

Obchodzicie imieniny? Wiem, że nie wszędzie panuje taki zwyczaj, dlatego jestem ciekawa, jak to jest z Wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.