czwartek, 27 lipca 2017

💎Nieziemski rozświetlacz, który bije inne na głowę. MELL ILLUMINIZER od Miyo💎

Kilka lat temu uważałam, że rozświetlacz jest zbyteczny i przez długi czas nie pojawił się w mojej kosmetyczce. W ciągu ostatnich dwóch lat zmieniłam podejście do kosmetyków i w międzyczasie wypróbowałam mnóstwo firm oraz wariantów, ponieważ ciągle szukałam tego jedynego.
Ostatnio w moje ręce wpadła prawdziwa perełka firmy Miyo, bardzo ucieszyłam się z tego faktu, ponieważ mój ulubieniec Kobo dobija dna.
O produkcie:
Rozświetlanie w Twoim codziennym planie!
Rozświetlacz, który błyskawicznie doda Twojej skórze blasku i świeżości. Podkreśl kości policzkowe-dla promiennego wyglądu cery, nanieś na powieki-dla rozświetlenia spojrzenia, muśnij dekolt i ramiona, aby nadać subtelne rozświetlenie.
Opakowanie zostało wykonane z porządnego i twardego plastiku. Wygląd jak widać, jest bardzo prosty, minimalistyczny, aczkolwiek ma swój urok. Wewnątrz znajduje się rozświetlacz o wadze 9g, jest go całkiem sporo, ponieważ wielkością przypomina puder prasowany.
Muszę przyznać, że odcień niesamowicie przypadł mi do gustu. Delikatny i jasny beż jest dość uniwersalny, nie ma ani ciepłych, ani chłodnych tonów.
Jego zdecydowanym atutem jest niesamowita pigmentacja oraz efekt jednolitej tafli, które cudownie odbija światło.
Rozświetlacz ożywi każdy makijaż, a cerze doda blasku i świeżości. Można go również użyć do podkreślenia obojczyków, zwłaszcza teraz gdy panuje moda na odkryte ramiona i bluzeczki typu hiszpanka.
Malowidło zyskało moje uznanie, gdy zauważyłam jego trwałość. Naniesiony na skórę utrzymuje się na niej aż do demakijażu, przez cały dzień możemy błyszczeć niczym diamenty.
Zazwyczaj nakładam go opuszkiem palca, lecz pędzel również świetnie sobie z nim radzi, ponieważ kosmetyk nie zastyga na skórze, tylko cudownie się rozciera. Efekt można stopniować poprzez nakładanie kolejnych warstw. Zaznaczam jednak, że już przy pierwszej otrzymamy niesamowity rezultat, który oczaruje.
Produkt można dostać również w wersji różowej, która nosi nazwę Amy. W sklepie Miyo sztuka kosztuje tylko 19,99 zł, co uważam za bardzo korzystną kwotę.

Jakie rozświetlacze lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.