poniedziałek, 3 lipca 2017

💅Jak samodzielnie przygotować przepiękne, holograficzne naklejki do paznokci Poradnik krok po kroku.💅

Zakochałam się w stemplach, od kiedy użyłam ich po raz pierwszy. Od tej pory odciskam je na paznokciach, a nawet przygotowuje naklejki, które przepięknie zdobią każdą stylizację. Wiele osób zwróciło na nie uwagę, dlatego postanowiłam przygotować krótki poradnik.
Krok 1
Początek pracy zaczynamy od przygotowania stanowiska pracy. Na biurku czy stole warto rozłożyć stare gazety lub ręcznik papierowy, aby nie ubrudzić blatu.

Co będzie potrzebne do wykonania naklejek? Obowiązkowo musimy zaopatrzyć się
 w:
- płytkę ze stemplami
- silikonową matę. Moja pochodzi od Victorii Vynn. Można je kupić jednak w wielu hurtowniach kosmetycznych oraz azjatyckich stronach.
- lakier do stemplowania, który będzie dobrze napigmentowany.
- lakier holograficzny. Moja buteleczka została zamówiona u producenta Allepaznokcie. Obecnie produkty tego typu można dostać na stoisku Golden Rose. Holograficzne malowidła są dostępne w wielu wersjach kolorystycznych.
- stempel i zdrapkę. Za zdrapkę służy mi stara karta, która lepiej ściąga nadmiar substancji niż ta dołączona do zestawu.
- top coat
- farbki akrylowe lub kolorowy lakier. Ja wybieram farbki, ponieważ mają lepszą pigmentację, są gęstsze i lepiej współpracują.
- pędzelek, sondę, patyczek. Ja uwielbiam malować stemple przy pomocy sondy.
- waciki oraz zmywacz. Będą potrzebne do umycia płytki oraz ewentualnych poprawek
Krok 2
Po przygotowaniu miejsca pracy wybieramy odpowiedni wzór z całej płytki stempli, matę pokrywamy bezbarwnym lakierem i czekamy do wyschnięcia, a następnie odciskamy stempelkowy obrazek na silikonowej macie.
Mata zdecydowanie ułatwia cały proces tworzenia oraz nie sprawia problemów podczas ściągania zaschniętych naklejek.
Krok 3
Mnie zamarzył się owocowy wzór, który koloruję przy pomocy farbek. Kolorystyka jest oczywiście dowolna, a po wyschnięciu całość pokrywam holograficznym lakierem. Mój ma średni poziom krycia, dzięki czemu spod spodu przebija kolorowy lakier, który stanowi bazę naszego manicure.
Ja niestety umieściłam je na białym wzorniku i nie mogę zaprezenować całkowitego rezultatu.

Ps na samym poczatku należy sprawdzić czy całość jest w 100% sucha, aby nie rozmazać przygotowanego wzoru podczas malowania lakierem holograficznym.
Krok 4
Po ściągnięciu z maty własnoręcznie zrobionej naklejki wystarczy dopasować ją do płytki paznokcia, usunąć nadmiar przy pomocy patyczka lub kopytka, wyrównać powierzchnię, a całość należy pokryć topem, aby utrwalić stylizację.

Ps warto upewnić się, że naklejka jest sucha, aby nie porwać jej podczas ściągania.
Jak widać zdobienie paznokci i tworzenie własnych naklejek jest bajecznie proste, a efekt potrafi być olśniewający.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.