niedziela, 16 lipca 2017

#3 Piękne stopy na lato.


O stopy i pięty dbam przez cały rok, a lato jest szczególną porą roku ze względu na fakt, że często sięgam po japonki i paseczki. Nie wyobrażam sobie, aby skóra była zrogowaciała, sucha i popękana. Nie mam zamiaru ukrywać jej w skarpetkach i sandałach, dlatego mam ulubiony zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych, który pomaga mi w walce o perfekcyjne stopy.
Post oczywiście dotyczy wakacyjnego projektu, który organizuje portal Trusted Cosmetics oraz Urodzianka.

Poza kosmetykami używam wszelkiego rodzaju tarek, pumeksów i frezarek, które pomagają mi zetrzeć stary i zrogowaciały naskórek. Najlepszy efekt można osiągnąć przy pomocy małej końcówki umocowanej we frezarce, ponieważ dociera do każdego miejsca i jest skuteczniejsza niż reszta produktów. Aby nigdy nie zapominać o tym etapie, pod prysznicem zawsze znajduję kawałek skały wulkanicznej, której używam codziennie.
Zazwyczaj jestem na bakier z wszelkimi balsamami i kremami, od czasu do czasu wcieram w nie niezawodny olej kokosowy, który nawilża i pielęgnuje.
Na promocji 2+2 w Rossmannie wraz z mamą zdecydowałyśmy się na żel do usuwania zrogowaciałej skóry marki No. 36. Kosmetyk działa szybko i skutecznie, po upływie 5 minut moje stopy są jedwabiście gładkie i miękkie. Jest to świetne wyjście dla osób, które nie lubią ostrego pumeksu. Często korzystam z relaksujących kąpieli stóp, szczególnie w gorące dni. Mandarynkowa kąpiel firmy BingoSpa zmiękcza przerośnięte skórki wokół paznokci. Używam jej najczęściej przed planowanym zabiegiem pedicure, ponieważ płytka musi być perfekcyjna, gdyż uwielbiam wyrazisty, czerwony lakier. Zawsze zwracam na to uwagę, aby stopy wyglądały schludnie i były starannie pomalowane.
Aby czuć się komfortowo, stawiam na dezodorant o działaniu antybakteryjnym, który świetnie odświeża oraz chłodzi. Ten zakupiłam w Rossmannie za kilka groszy, jego atutem jest świeży, cytrusowy aromat oraz wydajność.
Sól do stóp z Morza Martwego White Flower's z dodatkiem oleju z czarnuszki jest strzałem w 10! Posiada genialny skład, który pozytywnie wpływa na stan skóry. Regularne kąpiele pozwalają wyeliminować zrogowaciały naskórek, a także popękane pięty. Sól ma właściwości antygrzybicze i antybakteryjne, stopy pozostają gładkie i zregenerowane. Mocny, a zarazem świeży zapach działa relaksująco, szczególnie po męczącym dniu.

Jestem ciekawa, jakich kosmetyków do pielęgnacji stóp używacie oraz co polecacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.