sobota, 15 lipca 2017

#1 Przegląd produktów do depilacji. Gillette- Simply Venus 3, maszynka do golenia dla kobiet.

Zauważyłam, że na blogach praktycznie wcale nie przewijają się posty dotyczące depilacji. Osobiście uwielbiam zarówno maszynki, jak i wosk, niestety przez brak recenzji kupowałam je w ciemno, co nie zawsze było dobrą decyzją. Postanowiłam więc co jakiś czas wrzucić recenzję produktu do depilacji, aby utrzeć innych przez nieprzyjemnymi i bolącymi zacięciami czy mało skutecznymi plastrami.
O produkcie:
Maszynki jednorazowe Simply Venus™ zapewniają dokładne i delikatne golenie w przystępnej cenie. Ta jednorazowa maszynka dla kobiet wyposażona jest w obrotową główkę o 3 ostrzach i komfortową rączkę, abyś mogła cieszyć się łatwością i dokładnością pociągnięć.

- Obrotowa główka o 3 ostrzach
- Dokładniejsze golenie i mniej podrażnień
- Ochronne mikropłetwy (paski napinające) zmniejszają ryzyko podrażnień i zacięć

Skład:
PEG-115M, PEG-7M, PEG-100, Silica, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopheryl Acetate, Tris(Di-T-Butyl)Phosphite,Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, BHT, Glycol
O ile się nie mylę, można zakupić je również w opakowaniu zawierającym 3 lub 4 sztuki, ja zdecydowałam się na to większe, gdzie mieści się 6 maszynek jednorazowych w uroczym, opalizującym różowym kolorze.
Rączka świetnie leży w dłoni, jest dobrze wyprofilowana, nie ślizga się, dlatego ryzyko skaleczenia jest wręcz minimalne. Maszynka dzięki ruchomej główce idealnie przylega do ciała, nie trzeba na nią naciskać, aby skutecznie ogolić dane miejsce. Końcówka zawiera paski, które według producenta są odpowiedzialne za zmniejszenie ryzyka podrażnień i zacięć. Muszę się z nim zgodzić, ponieważ dawniej po każdym użyciu tanich jednorazówek moje nogi miały pełno drobnych ranek i czerwonych kropek. W rezultacie zmagałam się z podrażnieniami, a od kiedy używam Simple Venus problem został zażegnany. Maszynka goli dokładnie, z łatwością sunie po skórze.
Nożyk do depilacji posiada 3 ostrza bardzo dobrej jakości, które przez długi czas się nie tępią, więc nie przypominają zwykłych jednorazówek, które po chwili należy wyrzucić do kosza.
Chwała drogerii Rossmann za liczne zniżki, gdzie za niewielką sumę można kupić ciekawe produkty. Ich cena regularna sięga 18,99 zł. Ja kupiłam je na promocji 2+2 i po podzieleniu zapłaconej sumy na 4 produkty, okazało się, że opakowanie z 6 maszynkami wyniosło mnie mniej więcej 10 zł.
Produkt można dostać w każdej drogerii, szczerze polecam firmę Gilett.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam nowa seria.
Jestem ciekawa, jakie produkty do depilacji wybieracie oraz co polecacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.