czwartek, 22 czerwca 2017

Zmysłowy zapach wody perfumowanej Attraction marki Avon.

Uwielbiam wszelkie zapachy marki Avon, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Do gustu przypadł mi Femme oraz TTA Amour, a do tego grona dołączyła woda perfumowana Attraction. Trafiłam na świetną okazję i zakupiłam ją za grosze.
O produkcie:
Woda perfumowana Avon Attraction dla Niej

kategoria: drzewno-owocowa
nuty zapachowe: jeżyny, akordy piżmowe, ambra waniliowa

Porywający trwały zapach, który zbliży was do siebie kuszącą nutą wytrawnych jeżyn, zniewalającym akordem piżma i waniliowym akcentem ambry.

"Ten zapach porusza moje zmysły. Przyciąga mnie jak magnes do mojej kochanej kobiety i sprawia, że świat poza nią znika..."
Maciej Myszkowski, architekt
Za niecałe 12 zł udało mi się dorwać 30 ml buteleczkę, która jest prosta, lecz elegancka przez złote elementy. 
O aromacie słyszałam wiele dobrego, a miłością zapałałam, gdy sprawdziłam próbkę. Bez zastanowienia zamówiłam jeden flakonik, żałuję, że za taką cenę nie skusiłam się na więcej.
Przechodząc do zapachu- jest to kwestia indywidualna. Ile osób, tyle gustów i opinii.
Mnie zauroczył swoją mocą. Potrafi być subtelny, zmysłowy, delikatny, a zarazem seksowny i niezwykle kobiecy.
Kilka chwil po rozpyleniu wyczuwam ostrzejsze nuty, które dodają kopa. Z czasem wyłania się słodki dodatek jeżyn i wanilii, który wcale nie sprawia, że kompozycja wypada mdło.
Woda perfumowana Attraction jest niezwykle uniwersalna, można użyć jej zarówno rano przed wyjściem z domu lub wieczorem na romantyczną kolację czy spotkanie ze znajomymi.
Urzekła mnie trwałość, zapach bez dwóch zdań jest długotrwały, przez wiele godzin utrzymuje się na ciele i ubraniach.
Elegancka woda perfumowana kojarzy mi się z pewną siebie kobietą, która wie, czego chce.

Lubicie perfumy i wszelkie zapachy marki Avon?
Które najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.