poniedziałek, 12 czerwca 2017

💙Niebieska pomadka do ust? BELL Magic Jungle Chameleon Lipstick.💙

Zawsze marzyła mi się pomadka zmieniająca kolor, ale nigdy nie było mi po drodze zakupić produkt Berry M Genie Lip. Zniechęcała mnie cena, prawie 23 zł to zdecydowanie dla mnie za dużo za szminkę, więc bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam prawie 3x tańszego odpowiednika w Biedronce.
O produkcie:
Magiczna pomadka o intensywnie zielonym lub niebieskim kolorze sztyftu. Po nałożeniu zmienia kolor na różne odcienie różu w zależności od naturalnego koloru ust. Pomadka ma właściwości tintujące – składniki zawarte w formule barwią naskórek, dzięki czemu kolor na ustach jest trwały i wygląda naturalnie. Pomadka daje uczucie komfortu, wygładza usta i nie wypływa poza ich kontur.
Magic Jungle – limitowana kolekcja dostępna wyłącznie w sieci sklepów Biedronka w okresie 05-07/2017
Lubię estetyczne opakowania, a to jest dość tandetne. Różowy plastik wygląda tanio i nie przyciąga uwagi, zapewne dlatego nie kupiłam jej wcześniej. Szkoda, że całość, a przynajmniej zatyczka nie została wykonana z lepszego materiału, ponieważ to przypomina mi zabawkowe kosmetyki dla dzieci.
Wewnątrz skrywa się dość miękki, niebieski sztyft, który przez swój odcień kojarzy się z plasteliną. Podoba mi się słodki, owocowy zapach, który jest niezwykle przyjemny.
Na samym początku usta wyglądają sino, po kilku chwilach odcień zmienia się w chłodny fiolet lub róż. Intensywność barwy jest sprawą indywidualną, ponieważ jest on różny, ze względu na kolor warg.
Muszę przyznać, że pomadka jest nie do zdarcia. Pierw prezentuje się jak zwyczajny balsam ochronny, z czasem blask się "zjada" i pozostaje wgryziony kolor, który ciężko zmyć. Całość wygląda bardzo naturalnie, uważam, że jest to świetna baza do różowych szminek.
Bardzo przypadła mi do gustu i polecam ją z czystym sumieniem. 
Produkt można zakupić tylko w Biedronce za 8,99 zł, jest to edycja limitowana, dlatego warto się pośpieszyć i zakupić Chameleon Lipstick.

Macie ją? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.