sobota, 24 czerwca 2017

🌹Miłość od pierwszego użycia? Evree, różany tonik do skóry suchej i mieszanej.🌹

Dawniej uważałam, że tonik jest rzeczą zbędną i zazwyczaj go nie używałam. Zmieniłam swoje podejście rok temu, gdy poczytałam o jego właściwościach i zaczęłam go stosować. Do tej pory poznałam 3 różne firmy, z każdej byłam zadowolona, lecz marka Evree skutecznie zachęciła mnie do zakupu różanej wersji. Skorzystałam z promocji 2+2 i dzięki temu moją kosmetyczkę zasiliła armia 4 różanych kosmetyków.
O produkcie:
Do skóry mieszanej i suchej

Wyjątkowy różany gest pielęgnacyjny! Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
-woda różana
-kwas hialuronowy

DZIAŁANIE:
-wycisza zaczerwienienia
-poprawia kondycję skóry
-przywraca naturalne pH

Poznaj drugi krok kompletnego programu toalety twarzy evrēe® – tonizowanie.
Pragniesz wzmocnić swoją skórę, poprawić jej kondycję i wyraźnie odmłodzić jej wygląd?
Jeśli odpowiedziałaś tak, to ten produkt jest dla Ciebie!

Różany tonik do twarzy dzięki idealnie dobranym naturalnym składnikom aktywnym doskonale odpowiada na potrzeby skóry suchej i mieszanej. Tonik przywróci Twojej skórze równowagę, wyciszy zaczerwienienia, poprawi jej kondycję, nawilży, otuli cudownym różanym zapachem oraz przygotuje Twoją skórę na przyjęcie kolejnych gestów pielęgnacyjnych.

Skład:
Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Citronellol
Wersja z atomierem jest strzałem w 10. Tego typu opakowanie jest bardzo praktyczne, wygodne i higieniczne. Spray rozpyla odpowiednią ilość mgiełki, twarz po użyciu jest delikatnie nawilżona, a nie zmoczona. Trzeba jednak uważać, aby płyn nie dostał się do oczu, ponieważ efektem może być nieprzyjemne pieczenie, które ustępuje po kilku sekundach.
Na samym początku obawiałam się zapachu. Różany aromat o dziwo jest bardzo subtelny i delikatny, zupełnie mi nie przeszkadza.
Jestem posiadaczką cery mieszanej, wrażliwej i naczynkowej, więc mam wysokie wymagania co do moich kosmetyków.
Tonik stał się jednym z ważniejszych kosmetyków pielęgnacyjnych i przy regularnym i systematycznym stosowaniu zauważyłam kilka pozytywnych zmian. Na samym początku zwróciłam uwagę na fakt, że moja twarz wygląda na wypoczętą, promienną i odświeżoną. Świetnie łagodzi efekt ściągnięcia, wszelkie podrażnienia i zaczerwienienia, a przy tym nie uczula oraz nie ma negatywnego wpływu na stan mojej skóry.
Płyn świetnie wpływa na poziom nawilżenia cery, która z dnia na dzień stała się cudownie gładka i miękka. Zniknęły niechciane suche skórki, które były moją zmorą przez dłuższy czas.
Dzięki opakowaniu produkt cechuje się wysoką wydajnością, a dodatkowym atutem jest jego niska cena, która waha się w granicy 15 zł.
Jestem nim zauroczona i już wiem, że sięgnę po następną buteleczkę.

Lubiecie kosmetyki Evree?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.