piątek, 30 czerwca 2017

💙#7 Niekosmetyczni ulubieńcy tygodnia.💙

W tym tygodniu poznałam masę nowości, o których chcę wspomnieć w dzisiejszym poście.
Mimo że nie mam już nastu lat, to uwielbiam wszelkiego rodzaju propozycje filmowe i książkowe dla tej grupy wiekowej.
Ulubiony serial
Dzięki wielu poleceniom zdecydowałam się na oglądnięcie "Pamiętników Wampirów". Nie mam pojęcia, dlaczego wcześniej się nie zabrałam na ten serial. Zobaczyłam dopiero kilka odcinków z 1 sezonu, a już jestem zainteresowana dalszą historią.

Ulubiona książka
Najgorsze w byciu martwym jest to, że niczego już nie przeżyjesz.
Nigdy więcej nie pocałujesz chłopaka.
Nigdy więcej żadnych sekretów.
Nigdy więcej plotek z dziewczynami.

Chciałam dostać coś, czego nikt inny jeszcze nie otrzymał – drugie życie.
Dzięki Emmie, mojej zaginionej siostrze bliźniaczce, mam na to szansę.

Poznaj nową książkę Sary Shepard, autorki bestsellerowej serii Pretty Little Liars.
To ekscytująca powieść o sekretach i kłamstwach, która zdobyła rzesze fanów na całym świecie. Na jej podstawie powstał serial telewizyjny The Lying Game.

Niech gra w kłamstwa się zacznie.

Emma jest nastolatką, która niemal przez całe życie tułała się po domach dziecka i rodzinach zastępczych. Przez przypadek zobaczyła mrożący krew w żyłach film, który zmienił całe jej życie. Właśnie dzięki niemu poznała swoją zaginioną siostrę bliźniaczkę.
Przeczytałam 3 książki z serii "The lying game" i muszę stwierdzić, że Sara Shepard potrafi namieszać w głowie. Każde zakończenie książki nie rozwiązuje powstałych problemów, wręcz przeciwnie. Pojawiają się nowe zagadki, które Emma musi rozwiązać.

Ulubiony film
Mam spory sentyment do Daniela, który przez wiele lat grał główną postać w filmach o słynnym Harrym Potterze. Film pod tytułem "Grudniowi chłopcy" jest oparty na powieści autora Michaela Noonana, którą bardzo chciałabym przeczytać.
Ekranizacja opowiada o 4 chłopcach, którzy urodzili się w tym samym miesiącu- grudniu.
Jako urodzinowy prezent chłopcy opuszczają sierociniec i zostają zabrani na prawdziwe wakacje.
W pięknej miejscowości znajduje się para, która chce adoptować jedną z sierot.
Między przyjaciółmi zaczyna się prawdziwa rywalizacja o względy "przyszłych" rodziców, a tym samym ich przyjaźń została wystawiona na próbę.
Film jest pełen wzruszających momentów, a końcówka była dla mnie prawdziwym zaskoczeniem.

Ulubiona piosenka
W tym tygodniu ciągle słyszałam piosenkę There's Nothing Holdin' Me Back, którą wydał Shawn Mendes. Jestem nią zauroczona <3
Ulubiona potrawa
Wiecie, za co lubię lato? Za świeże warzywa i przepyszną cukinię, którą można przyrządzić na wiele sposobów. W tym tygodniu zafundowałam sobie placuszki z dodatkiem papryki i cebuli.
Już nie mogę się doczekać, aż powtórzę mój przepis.

Co potrzeba do zrobienia placuszków? ( około 20 małych placuszków)
- 3 małe cukinie
- 1 papryka
- 2 małe cebule
- 2 jajka
- 4-5 łyżek mąki
- sól, pieprz
- olej do smażenia

Sposób przyrządzenia:
1. Na grubych oczkach tarki należy zetrzeć umytą wcześniej cukinię. Użyłam młodej i małej, więc nie usuwałam gniazd nasiennych i miękkiej skórki. Starte warzywo odstawiam na chwilę i następnie odciskam z niej nadmiar soku.
2. Paprykę oraz cebulę należy pokroić w małą kostkę i dodać do odciśniętego, zielonego warzywa.
3. Do przygotowanych składników wrzucam mąkę, jajka i przyprawiam. Całość mieszam do uzyskania jednolitej masy i smażę na oleju, aż placuszki nie nabiorą złotego odcienia.
4. Jestem uzależniona od ketchupu, dlatego można je nim polać lub wybrać śmietaną czy jogurt naturalny.

Znacie moich faworytów?
Wiecie może gdzie mogę dostać książkę "Grudniowi chłopcy" i zobaczyć serial "The lying game", ponieważ pierwsze odcinki są niedostępne na Zalukaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.