wtorek, 30 maja 2017

🎈🎁Rozdanie, w którym można wygrać kosmetyki i akcesoria do paznokci + wybrany lakier do stempli.🎁🎈

Nie pamiętam już, kiedy ostatnio rozdanie zawitało na moim blogu. Przekroczenie liczby 500 000 wejść na mojego bloga jest świetną okazją do zorganizowania małej niespodzianki.
W zestawieniu znajdą się nowe produkty, które polubiłam, ponieważ sama je posiadam w innych wersjach kolorystycznych. Można doszukać się między innymi balsamu przyspieszającego porost włosów od Bani Agafii, peelingu BeBeauty, pyłku świecącego w świetle UV, kilku naklejek wodnych oraz dużej płytki do stemplowania. Nie zabranie efektu szkła, chromu oraz folii transferowej i brokatu.
Kiedyś wspominałam o cudownym lakierze do stempli, który chcę dodatkowo umieścić w paczce.
Wygrana osoba będzie mogła sam wybrać interesujący ją kolor. Do dyspozycji jest oczywiście czerń, biel, złoto, czerwień, fiolet i srebro.

Wystarczy być obserwatorem mojego bloga, aby przystąpić do rozdania. 
Za wykonanie dodatkowych zadań, można zdobyć aż 4 punkty, które przybliżają do wygranej. 
Regulamin:
1. Rozdanie trwa od dnia 30.05 do dnia 30.06.2017
2. Organizatorem jestem ja, pokrywam koszty wygranej i wysyłki.
3. Czas na podanie wyników wynosi 7 dni.
4. Osoba, która wygra, powinna wysłać wiadomość w ciągu 48 godzin, jeśli nie wylosuję następnego zwycięzcę.
6. Losowanie odbędzie się jak zawsze przy pomocy maszyny losującej Losowe.pl
7. Czas na wysyłkę wynosi 5-7 dni. Obowiązuje ona jedynie na terenie Polski.
8. Produkty są nowe, nieużywane.

Obowiązkowo:
1. Wystarczy mieć mnie w obserwowanych lub kręgach. 1 punkt.

Dodatkowo:
1. Udostępnienie banera na swoim blogu (podklinkować), photoblogu, facebooku, instagramie. +2 punkt
2. Dodanie do znajomych na Instagramie KLIK +2 punkt

3. Formularz:
Obserwuje jako:
E-mail:
Dodatkowo: udostępnienie tak/nie:
Dodanie do znajomych na Instagramie: tak/nie (nick):

Powodzenia!
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.