czwartek, 4 maja 2017

🍒 🍑 🍍 🥝 Produkt dla miłośników kąpieli w wannie. Recenzja soli Tropical Fruits od BingoSpa.🍒 🍑 🍍 🥝

Jestem szczęśliwą posiadaczką wanny, więc z prawdziwą rozkoszą kupuję wszelkiego rodzaju płyny, kule i sole do kąpieli. Niestety produkt BeBeauty z Biedronki nie przypadł mi do gustu, więc postanowiłam wypróbować firmę BingoSpa.
O produkcie:
Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry.

Rozpuszczone w wodzie mikroelementy wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie, a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry. Dzięki temu jony mikroelementów nie są ze skóry wypłukiwane. Wytworzona z naturalnej j soli kamiennej nasycona jest aromatem owoców tropikalnych i Retinolem.
Kąpiel BingoSpa odświeża i relaksuje.
Sól mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 550 g. Duża pojemność równa się dobrej wydajności, zwracam na to szczególną uwagę, ponieważ nie lubię nieekonomicznych kosmetyków.
Szata graficzna jest bardzo prosta i schludna. Na naklejce znajdziemy wszelkie informacje na temat towaru oraz składu.
Produkt posiada małe, pomarańczowe drobinki, które świetnie rozpuszczają się w ciepłej wodzie. Kosmetyk tym samym barwi wodę, lecz nie pozostawia śladów na ściankach wanny.
Jednym z największych plusów jest zapach soli, która przypomina mi pomarańczową oranżadkę w proszku. Aromat jest słodki i zdecydowanie umila długie kąpiele.
Dodatkowo cieszę się, że produkt nie wysuszył i nie podrażnił mojej wrażliwej skóry. Była przyjemnie miękka i gładka, co w moim przypadku jest ogromnym osiągnięciem.
Aktualnie sól kosztuje 3,99 zł i można dostać ją w sklepie internetowym BingoSpa. Ja miałam to szczęście, że zakupiłam ją na promocji za około 2 złote.
Lubicie sole do kąpieli?
Którą firmę polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.