niedziela, 28 maja 2017

💅💗🌸Nie potrzeba super zdolności, aby manicure wyglądał pięknie i efektowanie. Wiosenne hybrydy w nietypowym wydaniu.🌸💗💅

Hybrydy miałam w planach zrobić dopiero za tydzień, ale mały wypadek zmusił mnie do szybkiej zmiany. Nadłamał mi się środkowy paznokieć, więc musiałam spiłować je w szpic, czyli kształt, który uwielbiam najbardziej.
Na samym początku byłam zdecydowana na neonowy róż, jednak poszłam w pastele i błysk. 
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja stylizacja.

Do wykonania manicuru użyłam:
- Tape Bond od Victoria Vynn
- Bazy Garden of Color Silcare
- Creamy hybrid Pure od Victorii Vynn nr 34 Graphite Sunset
- Color it Premium od Silcare nr 220
- Top Gel Polish Amazing Line, który nie zawiera warstwy dyspersyjna (do pyłków)
- Nabłyszczacz Exellent Easy Vanish Sealer Silcare
- pyłek Multiholographic Rainbow Effect od Allebeauty
- srebrny lakier do stempli od Allebeauty
- płytka do stemplowania od Allebeauty

Co obecnie macie na paznokciach?
Pochwalcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.