piątek, 12 maja 2017

💅Najlepsze lakiery do stempli? Recenzja produktów New Technology Nails.💅

Długo szukałam idealnych lakierów do stempli. Zawsze rezygnowałam z płytek, ponieważ nie mogłam znaleźć produktu, który będzie dobrze napigmentowany i tani. Wypróbowałam między innymi Golden Rose i Essence, lecz czułam ciągle niedosyt. Przed Wielkanocą zamówiłam dwa lakiery w czarnym i złotym odcieniu, a ostatnio domówiłam biel i srebro.
Chcę pokazać, że nie trzeba drogich kosmetyków, aby manicure wyglądał ciekawie i profesjonalnie.
O produkcie:
Lakier do stempli i blaszek 10 ml - New Technology Nails
Lakier do paznokci stworzony specjalnie zmyślą o zdobieniach przy użyciu stempla. Jest bardzo gęsty, co sprzyja dokładności przenoszenia i trwałości wykonywanych wzorów. Łatwość użycia i doskonały efekt wizualny jaki można uzyskać to kolejne atuty tego produktu.
10 ml buteleczki wizualnie nie zachwycają, ale nie ma to dla mnie znaczenia. Na trzonku znajduje się naklejka z numerem produktu. Pędzelek jest dość szeroki, prosty, nie sprawia problemów podczas nanoszenia na płytkę.
Faktycznie, tak jak wspomniał producent, konsystencja jest odrobinę gęstsza i treściwsza niż w przypadku zwykłych lakierów. Produkt cechuje się bardzo mocnym napigmentowaniem, co widać po odciśnięciu. Na paznokciu odbijają się nawet najmniejsze szczegóły. Jeśli zepsujemy wzór, bez problemu możemy usunąć go zmywaczem, a warstwa bazowa w postaci hybrydy nie zostanie zniszczona.
Lakier spisuje się świetnie, a do tego momentalnie zastyga na płytce i schnie w ekspresowym tempie.
Data ważności od pierwszego użycia wynosi tylko 6 miesięcy.
Posiadam cztery kolory:
-czarny, który jest niczym jak smoła.
-złoty chrom, ten odcień pięknie wygląda na ciemnym tle.
-srebrny chrom, jest moim ulubieńcem. Posiada niesamowitą pigmentację. Pasuje zarówno do pasteli, jak i ciemnych barw.
-biały, tego koloru nie mogło zabraknąć.
Producent oferuje również fiolet, bordo i czerwień, a można je dostać w sklepie internetowym Allebeauty lub Allegro za 6-7 złotych. Dla mnie ogromnym plusem jest fakt, że są dostępne w Polsce (produkowane przez Allepaznokcie) i nie muszę szukać produktów po azjatyckich stronach.

Jakich lakierów do stempli używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.