czwartek, 25 maja 2017

Jeden z najtańczych i lepszych preparatów do usuwania skórek Silcare.

Nie wyobrażam sobie, aby w mojej kosmetyczce nie było miejsca na preparat do odsuwania skórek. Przerośnięte skórki potrafią zepsuć nawet najpiękniejszy manicure, a dłonie są przecież wizytówką każdego człowieka.
Ostatnio złożyłam ogromne zamówienie w sklepie Silcare, więc na blogu pojawi się wiele nowości.
Dziś opowiem o niepozornym produkcie, który zrobił na mnie duże wrażenie.
O produkcie:
Cuticle Remover - płyn do usuwania skórek. Skutecznie zmiękcza skórki wokół paznokcia co pozwala na ich delikatne usunięcie. Zawarte w preparacie olejki roślinne pielęgnują skórki oraz płytkę naturalnego paznokcia.

W sklepie internetowym Silcare można wybrać 3 pojemności: 9, 15 oraz 75 ml. Ja postawiłam na największą, ponieważ produktu używam bardzo często i znika w ekspresowym tempie.
Opakowanie wykonane jest ze szkła, posiada długi i prosty pędzelek. Swoim wyglądem przypomina mi magiczną kulę, designe jest bardzo minimalistyczny, lecz przyjemny.
Jak widać, wewnątrz znajduje się turkusowy średnio gęsty płyn, do wyboru jest jeszcze wersja pomarańczowa i przezroczysta. Plusem jest jego przyjemny, świeży i lekko owocowy aromat. Zapach kosmetyków jest dla mnie bardzo ważny, jestem okropnym wrażliwcem i drażniące nuty potrafią wywołać u mnie ból głowy.
Preparat z łatwością rozprowadza się w okolicy paznokcia, nie spływa i faktycznie działa.
Po upływie minuty produkt zmiękcza przerośnięte i twarde skórki, odsunięcie ich patyczkiem lub frezarką jest bajecznie łatwe.
Zauważyłam, że przesuszone rejony są faktycznie nawilżone, a sam efekt utrzymuje się przez długi czas.
Kosmetyk zapewne można zakupić w niektórych hurtowniach kosmetycznych, ja zamówiłam jednak w sklepie internetowym Silcare, a jego cena z przyznanym rabatem wyniosła mnie mniej niż 5 zł.
Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, polubiłam się z tym specyfikiem.

Jeśli jesteście ciekawe produktów tej marki, możecie polubić ich stronę na FB, zgłosić się w wiadomości prywatnej, a firma zrewanżuje się rabatem w postaci -20%. O wszystkim możecie przeczytać tutaj.

Jestem ciekawa, jakich preparatów używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.