poniedziałek, 3 kwietnia 2017

💗Lustereczko powiedz przecie... Dowód na to, że nawet postacie fikcyjnie nie mogły obejść się bez tego dodatku. Recenzja produktu firmy Peemer.💗

Kto zaliczył wpadkę z przeglądaniem się w witrynie sklepowej lub oknie auta i został nakryty przez innych? Od tej pory staram się nie poprawiać w taflach odbijających mój wizerunek. Do tej pory szukałam ratunku w szybce telefonu, ponieważ zazwyczaj wychodzę wyłącznie z nim.
Bardzo się ucieszyłam z możliwości wypróbowania gadżetu firmy Peemer, które polubiłam od samego początku.
Chciałabym również podziękował portalowi TrustedCosmetics, który umożliwił mi wypróbowanie pięknego lustra.
O produkcie:
Lusterka PEEMER mogą być zarówno rodzajem biżuterii, ozdoby obudowy telefonu,
a także przydatnym gadżetem do wykonania makijażu, poprawienia fryzury
w różnych sytuacjach. Telefon komórkowy mamy zazwyczaj przy sobie,
dlatego odszukanie lusterka w torebce nie będzie już więcej stanowiło problemu.
Przecież zdarza się, że musimy przejrzeć się i poprawić wygląd nawet w ciemności,
co ułatwi nam funkcja latarki w telefonie.

Ultra - Cienki rzep razem z lusterkiem ma tylko 3mm i dostosowany jest
do wielokrotnego użytku. Odklejaj i przklejaj, a także wymieniaj się lusterkami
ze znajomymi. Świetna zabawa i funkcjonalność nowym trendem w 2017
w akcesoriach komórkowych.
Kwiatek, owal, serce, prostokąt, a może kwadrat ?
Złoto, srebro, tworzywo sztuczne lub zdobienia Swarovskiego?
Jaki designerski kształt tego gadżetu wybierzesz?
Ręcznie robione lusterka PEEMER wykonane są ze świetnej jakości materiału.
Urzekający kształt, przykuje uwagę każdego bystrego obserwatora.
Lusterka PEEMER podążają za upodobaniami każdej kobiety - w zależności od stylizacji
i ubioru, ulubionego koloru, a także nastroju. Dodatkowo możesz podarować
bliskiej tobie osobie lusterko, ze spersonalizowaną grawerką wyrażając
tym samym swoje emocje i uczucia. A wszystko to opakowane w eleganckie
pudełeczko, gotowe do wręczenia zaskakującego prezentu.
Małe, owalne zwierciadełko było zapakowane w eleganckie, kartonowe pudełeczko, przewiązane białą wstążką z nazwą firmy. Wnętrze zostało wypełnione styropianowymi kuleczkami, które zabezpieczają je podczas podróży. Gadżet został owinięty w lekki, różowy papier bibułkowy.
Producent bez dwóch zdań dba o prezentację opakowania.
W środku znalazłam urocze lusterko, które zostało ozdobione srebrnymi i różowymi kamyczkami Swarovskiego.

"Kolekcja PREMIUM została stworzona z myślą o kobietach, które cenią sobie zarówno funkcjonalność produktów, ale także ich estetyczny wygląd. Ręczne wykonanie lusterek gwarantuje dbałość o każdy szczegół, a kryształy Swarovskiego dodają szyku i elegancji."

Wersja ta kosztuje 86 zł, więc cena może okazać się dla niektórych konkretna. Firma jednak oferuje także ...

"Kolekcję JOY & FUN wyróżniają piękne, nasycone barwy oraz różnorodne wzory. Lusterka charakteryzuje niezwykła lekkość ponieważ wykonane są z tworzywa sztucznego. Kolekcja JOY & FUN z pewnością przypadnie do gustu nie tylko nastolatkom."

Cena ich jest znacznie niższa, ponieważ wynosi tylko 29 zł.
Z tyłu lusterka znajdują się dwa rzepy, które solidnie trzymają się etui mojego telefonu. Nie obawiam się, że produkt odpadnie podczas podnoszenia czy noszenia w torebce.
Na samym początku obawiałam się, że produkt będzie przeszkadzał mi w trzymaniu komórki, lecz nic mylnego.
Bez dwóch zdań przydaje mi się w ciągu dnia, szczególnie gdy mam na sobie makijaż i muszę go delikatnie poprawić. Lustereczko oddaje normalny obraz, co można zobaczyć na zdjęciu.
Czy jestem zadowolona? Jak najbardziej! Taki niepozorny gadżet na stałe zagościł na mojej obudowie i zdecydowanie polecam go każdej osobie, która nie lubi nosić zbędnych rzeczy w torebce lub lubi wychodzić jedynie z smartfonem.
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała kilka faktów o tym, że bohaterom filmowym/bajkowym przydałoby się właśnie takie zwierciadełko.
1. Macocha Śnieżki- ciekawe, jaki kształt by wybrała? Może zażyczyłaby sobie jabłuszka? Ta próżna kobieta nie wyobrażała sobie dnia bez słów "Lustereczko, powiedz przecie...
Kto jest najpiękniejszy w świecie."

2. Hermiona Granger i Penelopa Clearwater. Taki niepozorny gadżet może nawet uratować życie! Dlaczego? Ponieważ właśnie w nie patrzyły dziewczyny wychodząc z biblioteki w części "Komnata Tajemnic". Zostały jedynie spetryfikowane po zobaczeniu Bazyliszka w odbiciu.
Jaką formę wybrałaby oczytana panna Granger? Książkę?

3. Harry Potter posiadał magiczne lusterko dwukierunkowe pomagające rozmawiać na odległość innym posiadaczom tego sprzętu. Dzięki niemu (w II filmie odstatniej części) mógł go obserwować brat Dumbledora, który uratował go przed szmalcownikami. Obecnie główny bohater pewnie posiadałby "słynne jabłuszko" z produktem w kształcie błyskawicy.
O produkcie:
Peemer Cleaner to naklejka adhezyjna służąca do czyszczenia ekranu telefonów, tabletów, okularów i PEEMER-ów. Czyszcząca część PEEMER cleaner’a zrobiona jest z mikrofibry, dzięki czemu z powodzeniem może usuwać zabrudzenia takie jak: pozostałości makijażu, odciski palców i kurz, nie rysując powierzchni. Peemer cleaner służy do wielokrotnego użytku, a w razie potrzeby może być prany. Z uwagi na różnorodność wzorów PEEMER cleaner jest modnym dodatkiem do telefonu zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i nastolatków.

Wiecznie walczę z brudnymi okularami i ekranem telefonu. Od niedawna to przeszłość, ponieważ zawsze pod ręką mam małą naklejkę, która pomaga mi w czyszczeniu powierzchni.
Taki mały pomocnik kosztuje tylko 7,90 zł.
Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja recenzja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.