wtorek, 21 marca 2017

Reve de Chantelle- Balerina. Zmysłowy, słodki i odurzający zapach.

Dziś wypadł mi niespodziewany wypad do Jasła, więc post pojawia się dopiero teraz. Przyszła pora na drugi zapach marki Reve de Chantelle. Buteleczka trafiła do mojej siostry, ponieważ jest fanką słodkich pachnideł.
O produkcie:
TYP: ORIENTALNO - OWOCOWY

BALERINA TO PŁOMIENNY ELIKSIR MIŁOŚCI, URZEKAJĄCY AROMATEM OWOCÓW CYTRUSOWYCH, OTULONY TAJEMNICZĄ MGIEŁKĄ ORIENTALNYCH AKORDÓW PIŻMA, WANILII I DRZEWA SANDAŁOWEGO.
BALERINA TO PERFUMY NA KAŻDĄ PORĘ ROKU, PROWOKUJĄ I ROZPALAJĄ ZMYSŁY. TWORZĄ NIEBEZPIECZNY CZAR, KTÓREMU NIE MOŻNA SIĘ OPRZEĆ.
EKSCYTUJĄCA, ODURZAJĄCA, SZALEŃCZA…

NUTY ZAPACHOWE
NUTA GŁOWY: MANGO, MANDARYNKA, GREJFRUT
NUTA SERCA: ŚLIWKA, PRALINY, KONWALIA
NUTA BAZY: PIŻMO, WANILIA, DRZEWO CEDROWE
Tym razem szklany flakonik zapakowany jest w różowe pudełko, które ma chropowatą strukturę.
Atomizer działa bez zarzutu i aplikuje odpowiednią ilość pachnącej mgiełki.
Co sądzę o Balerinie? Jest to przyjemny, słodki i otulający aromat. Z każdą chwilą cudownie rozwija się na skórze, a do tego jest niesamowicie trwały. Na skórze utrzymuje się przez cały dzień, na ciuchach zaś jest wyczuwalny nawet następnego dnia.
Co czuję po rozpyleniu pachnidła? Na samym początku wyczuwam nuty serca. Konwalia jest subtelnym, delikatnym dodatkiem, który o dziwo mi nie przeszkadza.
Cytrusowe nuty dodają świeżości i czystości, dzięki czemu zapach nie jest mdły.
Piżmo i drzewo cedrowe przełamują całość, zapach staje się tajemniczy, nieoczywisty i interesujący.
Całość tworzy spójne zestawienie, które rozpieszcza zmysły.
Tak jak już wcześniej wspomniałam, perfumy firmy Reve de Chantelle kosztują od 140 zł, więc dla niektórych cena jest sporą przeszkodą. Można je kupić oczywiście w sklepie internetowym lub na terenie Tarnowa. Będę wdzięczna, gdy ktoś poda konkretny adres.
Lubicie słodkie aromaty?

2 komentarze:

  1. Hej. Ja dzisiaj poznałam te perfumy. Mają w sobie coś przyciągającego. Recenzja ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kochanowskiego jest odbiór zamówień od nich ��

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.