piątek, 10 marca 2017

Kosmetyk dedykowany brązowym włosom? Isana, Professional odżywka Brown Color Shine.

Pozostałam bez odżywki, więc wracając z zajęć, wstąpiłam do Rossmanna i po chwili w moim koszyku znalazły się dwa produkty firmy Isana. O jednym dziś napiszę, a mowa o kosmetyku podkreślającym brązowy kolor włosów. Pierwszy raz o niej usłyszałam, więc byłam ciekawa jak spisze się w duecie z moim ulubionym szamponem Timotei "Głęboki brąz".
O produkcie:
Isana professional odżywka Brown Color Shine. Nie zawiera silikonów. System 'color shine' do włosów brązowych i brązowo farbowanych: zawiera kompleks 'color shine' z filtrem UV i pigmentami kolorowymi; zawiera witaminę E, karmel i ekstrakty z kakao i orzechów włoskich; ułatwia rozczesywanie włosów. Potrójny efekt formuły: odbijanie światła przez włosy brązowe; długotrwały połysk; intensywna pielęgnacja. Działanie pielęgnacyjne: Regularnie stosowana odżywka ISANA Professional - Brown color shine z filtrem UV i pigmentami kolorowymi sprawia, że włosy otrzymują lśniący połysk. Dzięki formule pielęgnacyjnej zawierającej karmel, ekstrakty z kakao i orzechów włoskich oraz pantenol, odżywka umożliwia łatwe rozczesywanie włosów, które od nasady aż po końce mają wygładzoną powierzchnię i wypielęgnowany wygląd. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Carbonate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Panthenol, Isopropyl Alcohol, Tocopherol, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Basic Yellow 57,Carmel, Citric Acid, 3-Nitro-p-Hydroxyethylaminophenol, Acid Violet 43, Juglans Regia Seed Extract, Glycerin, Bis-Ethylhexyl Hydroxydimethoxy Benzylmalonate, Lactic Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Theobroma Cacao Shell Extract, Potassium Sorbate
200 ml tubka wykonana jest z miękkiego plastiku, który ułatwia wyciskanie kosmetyku. Stawiane na "głowie" zamykane na klik opakowanie posiada przyjemną szatę graficzną. Z tyłu znajduje się również papierowa naklejka z polskim opisem, która niestety znika w kontakcie z wodą.
W środku umieszczone jest gęste mazidło o brązowo-rudawym odcieniu, które na samym początku przypominało mi szampon koloryzujący Palette (nie farbuję już włosów 2 lata, brawa dla mnie :D).
Od samego początku ciężko mi było określić jej zapach, ponieważ jest on chemicznym połączeniem kakao i karmelu. Nie jest on jednak męczący i uciążliwy, ale nie wzbudza mojego zachwytu.
Odżywkę z łatwością rozprowadza się po pasmach, świetnie się trzyma i nie spływa. Znalazłam jednak mały minus, który dotyczy jej zmywania. Podczas spłukiwania resztki ciemnej mazi potrafią ubrudzić wannę, na szczęście nie barwi jej.
Po umyciu włosy są śliskie i rozplątane, a po wyschnięciu przyjemnie gładkie i nie sprawiają problemów podczas rozczesywania. Nie zauważyłam jednak specjalnego podkreślenia barwy moich pasm, sprawiła jednak, że mieniły się cudownie i na tym koniec.
Czy polecam? Uważam, że jest to typowy odżywkowy średniak, który nie szkodzi, ale też nie stał się kosmetykiem wszech czasów.
Jeśli chcecie go wypróbować na własnych pasmach, produkty firmy Isana są dostępne w Rossmannie, a regularna cena wynosi 7.99 zł.

Wiecie może, czy istnieją inne, skuteczne odżywki do brązowych włosów?

10 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za opinię, jak na taką cenę, to widzę, że projekt jest warty swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.