poniedziałek, 6 marca 2017

Infinitize Mascara firmy Avon. Jak się sprawdziła?

Dawno temu w gimnazjum, często używałam produktów firmy Avon. Wśród nich był pewien pomarańczowy tusz, o którym jednak zapomniałam, gdy odkryłam duże drogerie z masą nowości. Po latach do niego wracam i nadal nie zmienię o nim zdania.
O produkcie:
Tusz do rzęs, który ma zapewnić wydłużenie, podkręcenie, uniesienie. Posiada trzystrefową szczoteczkę, która dociera do wszystkich rzęs. Zawiera formułę z modelującymi mikrowłóknami.
Pomarańczowe opakowanie bez dwóch zdań przyciąga wzrok kupujących. Srebrne dodatki dodają mu elegancji.
Gdy dawniej go używałam, spotkała mnie niemiła niespodzianka, ponieważ otwór buteleczki wypadł i zaklinował się na samej górze szczoteczki, więc nie miałam możliwości usunięcia nadmiaru kosmetyku i po 2 miesiącach musiałam go wyrzucić. Mam wrażenie, że producent wziął to pod uwagę (wiele osób się na to skarżyło) i na razie nie spotkała mnie ponownie niemiła sytuacja.
Jak widać, szczoteczka jest całkiem duża, posiada silikonowe włoski o różnej długości, dzięki czemu dotrzemy do najmniejszej rzęsy na oku.
Należy jednak uważać, aby podczas malowania nie ubrudzić sobie powieki, ponieważ jej rozmiar nie zawsze jest atutem.
Produkt od samego początku bardzo przypadł mi do gustu. Posiada odpowiednią konsystencję, która nie jest lejąca ani gęsta. Zawartość nie zasycha nawet przy częstym i długotrwałym używaniu.
Mascara podczas używania nie skleja rzęs, wręcz je rozczesuje i pogrubia. Czarna maź posiada drobne włókna, które są odpowiedzialne za przedłużanie. Otrzymany rezultat jest bardzo satysfakcjonujący.
Podoba mi się również trwałość kosmetyku, która jest imponująca. Bez uszczerbków wytrzymuje do demakijażu.
Z łatwością można go usunąć przy pomocy chusteczek, płynów micelarnych czy olejków. Nie podrażnia wrażliwych oczu oraz nie powoduje wypadanie włosków.
Oczywiście pomarańczowy tusz można zamówić u konsultantek Avonu. Ja swój dorwałam na promocji za 7,99 zł. Cena regularna sięga 17 zł, lecz często można spotkać go na promocji za 13-14.
Lubicie mascary firmy Avon?
Jeśli tak, którą najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.