wtorek, 7 marca 2017

💄Drogeryjne perełki. Miss Sporty.💄

Seria "Drogeryjne perełki" cieszy się zainteresowaniem, z czego jestem niezmiernie dumna i szczęśliwa.
Markę Miss Sporty poznałam, o ile się nie mylę 4-5 lat temu i w tym czasie używałam pomadki Perfect Color. Zostały one chyba podmienione inną wersją, lecz można spotkać je jeszcze w drogeriach internetowych.
W szafie MS znajduje się jednak kilka innych perełek, które bardzo lubię i szczerze polecam. 
O czym mowa?
Studio Lash 3D Volumythic Mascara- ten żółty tusz jest udoskonaloną wersją Lovely Pump Up. Jest trwalszy, nie kruszy się, nie skleja. Skutecznie wydłuża, pogrubia i podkręca nawet cienkie i krótkie rzęsy.
CENA: 13.99 zł

Mini-Me kredka do oczu- swoją pierwszą konturówkę tej firmy kupiłam na wyprzedaży w Pepco i tak zaczęła się moja przyjaźń. Automatycznie wykręcany rysik posiada mocny pigment. Jest dość cienki i miękki, dlatego z łatwością sunie po powiece.
CENA: 9.25 zł

Clubbing Color- lakier posiada mocną pigmentację, przyjemny pędzelek, a do tego schnie w tempie ekspresowym. Używałam ich dawniej, ponieważ podoba mi się ich długa trwałość.
CENA: 6.99 zł

Peel Off baza - malujesz i zdejmujesz- nie używałam jej nigdy jako bazy pod lakier, a jako zamiennika lateksu chroniącego skórę podczas odciskania ombre. W tej roli spisuje się rewelacyjnie i nie muszę martwić się o domycie pobrudzonych dłoni.
CENA: 8.69 zł

Crush On You- tego piaskowego przyjemniaka poznałam dzięki Kosmetykizameryki.pl i posiadam go w 3 wersjach kolorystycznych (czarnej, pomarańczowej i bordowej). Moim zdaniem są to jedno z lepszych strukturalnych malowideł do paznokci. Posiada przepiękne, połyskujące drobinki, które dodadzą blichtru nawet najnudniejszej stylizacji.
CENA: 8.69 zł

Quattro cienie do powiek- miałam wersję różowo-fioletową. Są miękkie, z łatwością rozprowadzają się po powiece, nie rolują się i nie tracą napigmentowania przy rozcieraniu. Małe i poręczne opakowanie zmieści się w każdej kosmetyczce, ponieważ jest nie wiele większe od paczki zapałek.
CENA: 11.29 zł

Pump Up Booster 24H Waterproof Eyeliner- posiada dość nietypowy pędzelek, który jest wykonany z gąbki, przy pomocy której można stworzyć precyzyjne kreski. Posiada mocny, czarny pigment i zaskakująco przyjemną trwałość. Spisuje się nienagannie zarówno podczas gorącej pogody, jak i mocnego deszczu.
CENA: 10.00 zł

Jak zawsze jestem ciekawa Waszych ulubieńców.
Po co sięgacie najczęściej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.