piątek, 3 marca 2017

💄Drogeryjne perełki. Lovely💄

Przed nami kolejny post z cyklu "Drogeryjni ulubieńcy". Dziś przedstawię faworytów z szafy Lovely. Wchodząc do Rossmanna, niemal zawsze idę w jej kierunku, ponieważ często pojawiają się w niej limitowane nowości, których jestem ciekawa.
Tym razem opowiem o stałych malowidłach, które zawsze można spotkać.
Tak jak poprzednio liczę na podpowiedzi, odnośnie Waszych "makijażowych" faworytów.
Gold/Silver Highlighter- na promocjach jest je niezwykle ciężko dostać, ponieważ dają cudowny efekt rozświetlonej tafli. Można spotkać je w dwóch odcieniach.
CENA: 8,29zł

Tusz Lash Extension- polubiłam go za delikatny efekt i trwałość. Mascara posiada porządną, silikonową szczoteczkę, która przepięknie rozczesuje rzęsy. Niesamowicie podoba mi się rezultat otrzymany po ukończeniu malowania. Każdy włosek jest cudownie wydłużony i podkręcony.
CENA: 13,39 zł

Tusz Pump Up- uważam, że jest to najbardziej kultowy produkt do makijażu oczu firmy Lovely. Przy pomocy mascary możemy uzyskać mega długie, pogrubione i rozczesane rzęsy.
CENA: 10,99 zł

Rozświetlacz Eye Brightener- jest nietypowy, ponieważ ma postać kredki i przeznaczony jest do rozświetlania kącików lub łuku brwiowego. Jasno perłowy odcień wygląda naturalnie i dodaje świeżości.
CENA: 7,99 zł

Pomadka Extra Lasting- długo nie mogłam się do niej przekonać, na szczęście pewnego razu skradła moje serce. Lubię ją za trwałość i prawdziwie matowe wykończenie. Jest dostępna zarówno w dziennych, jak i wieczorowych kolorach.
CENA: 9,99 zł

K-lips- nie byłam w stanie pominąć tego zestawu. Zarówno konturówka, jak i matowa pomadka daję niesamowity efekt. Miękki rysik z łatwością sunie po ustach. Malowidło zaś nie podkreśla suchych skórek i jest wręcz nie do zdarcia.
CENA: 19,99 zł

Perfect Line- konturówka porównywalna odcieniem do słynnej wersji Kylie Jenner. Mnie jednak wystarcza jej tani zamiennik, który jest wart wypróbowania. Jest bardzo tania, a do tego trwała.
CENA: 6,59zł

Wybieracie się na wielką wyprzedaż w Rossmannie?
Ja zapewne uzupełnię moje pomadkowe zbiory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.