czwartek, 9 lutego 2017

🌸TAG: Moje domowe Spa.🌸

Dziś bardzo luźny, ale lubiany przeze mnie temat postów. Z największą przyjemnością odpowiadam na wszelkiego rodzaju pytania, ponieważ dzięki nim mogę uświadomić sobie jakie kosmetyki lubię, używam i polecam.
W tym tagu opowiem o moim domowym Spa. Niestety ubolewam, że nie zawsze mam na nie czas, chociaż jestem świadoma, jak bardzo tego potrzebuje.
1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności?
Za rzadko. Najczęściej w sobotę lub niedzielę gospodaruję sobie chwilę relaksu połączonego z pielęgnacją. Właśnie wtedy zajmuję się hybrydami, henną brwi i innymi zabiegami, które mają na celu poprawę kondycji oraz regenerację ciała i włosów.

2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje?
W sobotę uwielbiam ciepłe kąpiele w wannie, więc całość zajmuje mi 1,5 godziny. Nie ma nic lepszego niż aromatyczna woda, dobra książka i maseczka na włosach.

3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach?
Zazwyczaj wolę ciszę lub długi film. Najczęściej rządzi Harry Potter, którego znam na pamięć.
Muzyki słucham zazwyczaj w aucie, lecz niekiedy mam ochotę na piosenki Eda Sheerana. Puszczam wtedy playlistę i rozkoszuję się przyjemnymi dźwiękami.
4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów?
Może to dziwne, ale nie piję praktycznie niczego poza wodą mineralną. Kiedy mam chęć, wybieram zwykłą herbatę z dodatkiem soku malinowego.

5. Co robisz z twarzą?
W weekend zazwyczaj nie noszę makijażu, ale oczyszczam buzię tak jak w przypadku demakijażu. Jest to jeden z ważniejszych kroków, ponieważ usuwa on kurz i inne zanieczyszczenia, które zebrały się na twarzy w ciągu dnia. Kolejno zaczynam od diamentowego peelingu Organic Therapy, który posiada kremową konsystencję i małe drobinki ścierające. Następnie maseczka Bani Agafii, wybieram je w zależności od potrzeby. Na samym końcu przemywam twarz tonikiem Natura Estinica i wklepuję krem Soraya lub Alterra.
Pielęgnacja twarzy jest moim ulubionym zabiegiem, ponieważ świadoma i odpowiednia kosmetyka jest kluczem do zdrowego i młodzieńczego wyglądu.

6. Co robisz z ciałem?
Poza podstawową kąpielą i depilacją mam również czas na mocny peeling oraz nawilżanie olejkami lub balsamami. Niestety muszę przyznać, że często zapominam o lotionie.

7. Co robisz z włosami?
Od kiedy używam olejków do olejowania, zauważyłam znaczną poprawę w stanie moich pasm. Stały się mocniejsze i zdrowsze, a do tego przestały się puszyć. Następnie myję je kosmetykiem Timotei z dodatkiem henny lub cedrowym szamponem zapewniającym wzrost od Planet Organica.
Kolejnym krokiem jest maska Aloe lub Biotin firmy Kallos, a gdy przeschną stosuję olejek do końcówek Isana.

8. Na co zwracasz szczególną uwagę ?
Na staranny dobór kosmetyków. Ich skład jest niezwykle ważny, ponieważ od niego zależy stan naszego ciała.

A jak wygląda Wasze domowe Spa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.