czwartek, 16 lutego 2017

💅💅💅TAG: I love hybrid nails.💅💅💅

To nie tajemnica, że uwielbiam paznokcie hybrydowe. Przetrząsnęłam wszechświat zwany Internetem i nie znalazłam TAG-u dotyczącego tej metody. Pewnie gdzieś mi umknął lub jeszcze się nie pojawił.
Sama więc postanowiłam napisać kilka pytań, aby ułatwić sobie oraz Wam wybór najlepszych produktów.
Może dzięki mnie poznacie kilka fajnych firm?
1. Ulubiona firma lakierów.
Mam dwie, a dokładnie NeoNail i Victoria Vynn. Jedna buteleczka kosztuje w granicy 30-35 złotych. Produkty cechują się cudowną pigmentacją i świetną wydajnością. Są trwałe i bardzo wytrzymałe. Bez problemu przetrwają prace domowe.
2. Ulubiony kolor.
Ostatnio na moich paznokciach goszczą różne odcienie szarości i niebieskiego. Dawniej miałam jazdę na róż i czerwień.
3. Lakier, który sprawił najwięcej kłopotów.
Niestety produkt firmy Victoria Vynn z serii PURE w kolorze 035 SILVERY CEMENT. Jasnoszary odcień sprawia dużo problemów, ponieważ kilka chwil po włożeniu do lampy zaczyna się marszczyć niezależnie od grubości warstwy.
4. Ulubiony pyłek/efekt.
Uwielbiam hollo effect, kameleon oraz chrom. Jestem ogromną sroką, dlatego musi być błysk.
5. Lakier, który okazał się największym zaskoczeniem.
Pewna niepozorna buteleczka stała w mojej kolekcji kilka miesięcy nim ją użyłam. Mowa o produkcie Cosmetic Zone o numerku 188 BLACK HOLE. Lakier sam w sobie jest kameleonkiem, który pod wpływem światła mieni się na granatowo, fioletowo i bordowo. Posiada olśniewające drobinki, które tworzą kosmiczną stylizację.
6. Ulubione ozdoby.
Nie mam "cudownych" zdolności artystycznych, dlatego często sięgam po naklejki wodne, brokat czy efekt potłuczonego szkła. Kilka ozdób skutecznie urozmaici oraz doda blichtru nudnej stylizacji.
7. Ulubiona baza.
Od ponad roku króluje żel podkładowy Silcare Garden of Color. 15ml buteleczka kosztuje tylko 19zł, a dodatkowo zwiększa i przedłuża przyczepność hybryd.
8. Ulubiony top.
Bez dwóch zdań rządzi firma Victoria Vynn z serią EASY REMOVAL. Top nadaje długotrwały blask.
9. Jak często robisz hybrydy?
Jestem ogromnym leniwcem, dlatego pazurki zmieniam co 3-4 tygodnie. Ostatnio poznałam jednak wiele nowości i czas skrócił się dwukrotnie.
10. Produkt, który kupiłaś i nie nigdy nie użyłaś.
Pyłek Indigo Metal Manix Multi Chrome. W moje ręce wpadł już latem zeszłego roku i dacie wiarę, że do tej pory go nie wykorzystałam? Napatrzyłam się na przepiękne, srebrne pazurki i sama straciłam na nie ochotę.

Mam nadzieję, że forma Wam się spodobała i same chętnie odpowiecie na pytania.
Jeśli zdecydujecie się na TAG, wklejajcie link w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.