piątek, 3 lutego 2017

💅 Oliwka do skórek i paznokci firmy artVital. Czy jest warta zakupu?💅

Nadal jestem na etapie poszukiwań najlepszej oliwki do skórek, której mogę używać zaraz po skończonej stylizacji. Okolice wokół paznokcia są zazwyczaj przesuszone, więc liczę na nawilżenie. Tym razem testowałam produkt firmy artVital.
O produkcie:
Odżywcza oliwka do skórek i paznokci to profesjonalny produkt pielęgnacyjny, który poprawia wygląd i kondycję skórek oraz wzmacnia i nabłyszcza paznokcie. Oliwka intensywnie nawilża delikatnie skórki wokół paznokci, zapobiega ich zadzieraniu i narastaniu na płytkę.
Doskonała po długotrwałym noszeniu akrylu lub żelu, paznokci rozdwajających się oraz łuszczących się, gdyż uelastycznia, wzmacnia i nawilża. Błyskawicznie rozprowadza się na płytce paznokcia i szybko się wchłania. Zawiera opcję aktywnych składników nawilżających macierz paznokcia.

Mała 5 ml buteleczka zawiera zabarwiony na niebiesko płyn. Oliwka posiada delikatny, lekko migdałowy zapach. Po rozprowadzeniu w okolicę paznokci zmienia się w chemiczny zapach wosku.
Swoją konsystencją przypomina wodę, łatwo rozlewa się na skórki i dłonie. Producent obiecuje, że kosmetyk szybko się wchłania i nie mogę się z tym zgodzić. Posiada jednak małą wadę.
Po nałożeniu nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy, lecz praktycznie wcale nie wnika w głąb. Suche skórki oczywiście są mniej widoczne, a jej okolice są gładkie i przyjemnie miękkie, lecz zniechęca mnie długotrwałe czekanie, aż produkt przestanie być widoczny na rękach. Muszę uważać, aby przez przypadek nie poplamić ubrań.
Olejek kosztuje tylko 2,99 zł i spisał się średnio. Z jednej strony podoba mi się efekt, lecz nie do końca jestem przekonana do jej małej wady.
Swoją buteleczkę znalazłam w sklepie Allebeauty.pl, lecz można je też dostać w sklepach stacjonarnych.

Znacie ją może??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.