poniedziałek, 27 lutego 2017

Mój sposób na nieskazitelną skórę pod oczami. Rival de Loop, Augen Maske (Maseczka pod oczy i na powieki).

Jestem molem książkowym i często zarywam noce. Skóra pod oczami następnego dnia wygląda słabo, więc gdy tylko znajdę czas, nakładam maseczkę, która na prawdę mi pomaga. 
O produkcie:

Rival de Loop Maseczka pod oczy i na powieki 4 x 1,5 ml. Regenerująca pielęgnacja przeciwzmarszczkowa z m. in. olejem makadamia zapewniającym kwas omega-3 i olejem z pestek winogron. Zmniejsza głębokość zmarszczek*. Działanie pielęgnacyjne: Bogata w składniki Maska pod oczy i na powieki Rival de Loop przeznaczony do skóry wokół oczu. 
*Przy regularnym stosowaniu maski linie i zmarszczki w tym obszarze ulegają wygładzeniu. Kwas hiauloronowy sprawia, że skóra znowu wygląda gładziej i jest bardziej naprężona. Witamina E chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem się pod wpływem światła. Roślinny skwalan z oliwek, masło shea, oleje makadamia i sojowy oraz olej z pestek winogron chronią skórę przed wysuszeniem i pielęgnują ją tak, że staje się gładka. Pantenol uspokaja skórę, a alantoina wspomaga proces jej regeneracji. 
Rezultat: Skóra wokół oczu staje się widocznie gładsza i wygląda na bardziej wypoczętą. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. pH neutralne dla skóry


 Produkt odpowiedni dla wegan

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Phenoxyethanol, Squalane, Magnesium Aluminum Silicate, Allantoin, Sodium Cetearyl Sulfate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Citric Acid, Pantolactone.


Szata graficzna nie przyciąga mojego wzroku, a sam kosmetyk znalazłam całkowicie przypadkowo. Poszukiwałam wtedy kremu do twarzy, a wyszłam z kilkoma produktami firmy Rival de Loop. Wśród nich znalazła się ciekawa maseczka pod oczy, która została podzielona na 4 saszetki. 
W środku znajduje się biała, delikatna i kremowa konsystencja, spokojnie wystarczy na jedno użycie. Nakładam ją zarówno na dolne okolice, jak i na górną powiekę. 
Po upływie 15 minut wklepuję lub wcieram resztki, chociaż kosmetyk całkiem przyjemnie wnika w głąb. 
Jaki efekt otrzymałam? Na pierwszy rzut oka można zauważyć, że skóra jest cudownie gładka, jędrniejsza i bardziej naprężona, a do tego widać znaczną poprawę w stanie nawilżenia.
Kosmetyk świetnie sprawdzi się przed wielkimi wyjściami, gdy makijaż musi wyglądać perfekcyjnie.
Maseczkę kupiłam w Rossmannie za grosze. Za 4 małe opakowania zapłaciłam mniej niż 2 złote!
O skórę pod oczami powinno się zacząć dbać po 20-25 r.ż, więc wzięłam to do siebie i stałam się bardzo systematyczna, chociaż dawniej nie była to moja mocna strona. 
Rezultat warto wspomagać specjalnym kremem, który ma wpływ na zahamowanie procesu powstawania zmarszczek. 

Jakich produktów pod oczy używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.