piątek, 10 lutego 2017

☀️️Dlaczego warto i należy wykonywać peeling? Recenzja ścieraka L’Oreal Paris Ideal Glow.☀️️

Skóra jest jednym z ważniejszych organów, o który trzeba dbać należycie. Peeling jest jednym z istotniejszych produktów pielęgnacyjnych. 
Może wiele osób o tym nie wie, ale należy go wykonywać 2x w tygodniu (w przypadku tłustej i grubej skóry) oraz raz w przypadku wrażliwej (najlepiej enzymatyczny, który nie wymaga tarcia). Produkt pozwoli nam usunąć starą warstwę naskórka, brud, łój i wszelkie zanieczyszczenie, które w ciągu dnia zebrały się na naszej twarzy. Ścierający masaż może polepszyć jej wygląd, a dodatkowo wpłynąć na jej jędrność i spłycić delikatne blizny.
Oczyszczona cera jest kluczowym elementem dalszej pielęgnacji. Dzięki temu twarz jest gotowa na przyjęcie dobroczynnych składników, które mogą wniknąć w głąb.
Produkty najlepiej dobrać do stanu oraz rodzaju cery, aby nie wyrządzić sobie krzywdy.
O produkcie:
Kosmetyki oczyszczające L’Oreal Paris Ideal Glow, stworzone dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza. Peeling rozświetlający. Peeling o kremowej konsystencji wzbogacony mikrogranulkami usuwa wszelkie ślady zanieczyszczeń i obumarłe komórki naskórka. Pory są oczyszczone, a skóra wygładzona. Idealnie rozświetlona skóra. Odkryj skórę oczyszczoną, perfekcyjnie miękką, gładką i rozświetloną. Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami pielęgnacyjnymi firmy L'Oreal. Zawsze sądziłam, że ich ceny są zaporowe, lecz nic mylnego. Peeling kupiłam na promocji w Rossmannie za około 10-11zł, regulanie kosztuje 17-19zł. 
Kosmetyki tej firmy są dostępne w niemal każdej drogerii, dodatkowo często można je spotkać na promocji.
150 ml tubka posiada całkiem przyjemną szatę graficzną i estetyczny wygląd. Stawiana na "głowie" tubka jest wykonana z elastycznego plastiku, który posiada przeźroczyste okienko, dzięki temu możemy monitorować ilość pozostałego kosmetyku.
Pomarańczowa konsystencja jest dość rzadka, a wewnątrz naszpikowana jest mnóstwem maleńkich drobinek. Nie są one ostre, więc nie robią krzywdy mojej cerze mieszanej.
Mogę rzec, że jest to żel myjący, do którego dodano kulki ścierające. Producent zapewnia, że można używać go codziennie, lecz sądzę, że co za dużo to nie zdrowo. Zdecydowanie wystarczy mi dwa razy w tygodniu, ponieważ naskórek także musi się zregenerować.
Bardzo podoba mi się zapach, który na pierwszy rzut przypomina mi sok multiwitaminowy. Jest wręcz obłędy, kojący oraz relaksujący. Dodaje kopa energii, szczególnie rano, gdy jest jeszcze zaspana.
Po delikatnym masażu moja cera bez dwóch zdań nabiera blasku oraz przyjemnej gładkości. Staje się oczyszczona i promienna, więc jestem zadowolona z jego zadania.
Poznałyście może ten produkt?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.