wtorek, 7 lutego 2017

💅💅💅Bez blichtru ani rusz! Prosty, karnawałowy manicure.💅💅💅


Jakie są obecne trendy na manicure karnawałowy 2017? Według obecnych kanonów ma rządzić brokat, efekt lustra i mnóstwo błyskotek. Połyskujące drobinki mają pokrywać całą płytkę, więc w rezultacie nasze dłonie mają być żywymi kulami dyskotekowymi.
Nie mam nic przeciwko pomysłowi, ponieważ mam już dość zimy i chętnie zobaczę odważne stylizacje. 
Z moim kamaleonkiem wytrwałam lekko ponad tydzień i zdecydowałam się na zmianę.
W ruch poszedł lakier o numerze 034 Graphite Sunset oraz holograficzny pyłek firmy Allebeauty.
Zawsze stawiam na tradycyjną wersję hybryd Victiorii Vynn, lecz tym razem zamarzył mi się grafit wpadający w niebieski. Seria Creamy Hybrid jest utwardzana jedynie w lampach LED.
Niestety z powodu brzydkiej pogody na zewnątrz nie jest wystarczająco wyeksponowany na zdjęciach. 
Jak Wam się podoba odcień hybrydy?
Boski, co nie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.