wtorek, 3 stycznia 2017

💎Shine bright like a diamond. Tego żelu pozazdrościłaby mi nawet Rihanna.💎

Uwielbiam produkty firmy Balea za niesamowite zapachy i przepiękne opakowania. Dzięki wujkowi i cioci mogłam wypróbować genialny żel, którego nigdy wcześniej nie widziałam. Czasem żałuję, że w okolicy nie można wybrać się do drogerii DM, chociaż może to i dobrze, bo większość z nas byłaby zrujnowana.
O produkcie:
Błyszcz jasno jak diament! Balea Glamorous Nights daje rozświetlony wygląd o zachwycającym zapachu malin i porzeczek przez cały dzień.
Sporej wielkości tuba posiada obłędny wygląd. Kosmiczne barwy i różowe dodatki dodają jej uroku. Całość wygląda dziewczęco i z pewnością zdobi półki w łazience.
W środku znajduje się gęsty, różowy żel, który zawiera miliony połyskujących na srebrno drobinek. Świecidełka są niczym pył, który pozostaje widoczny po kąpieli. 
Na skórze przez jakiś czas jest widoczna połyskująca poświata, która sprawia, że ciało wygląda promiennie. Zapewne latem produkt zrobi furorę, ponieważ uwielbiam produkty rozświetlające, podkreślające opaleniznę.
Konsystencja jest jego zaletą, ponieważ wystarczy na wiele kąpieli.
Jego ogromnym plusem jest zapach, który jest wręcz odurzający i uzależniający.
 Kosmetyk pachnie niczym świeży, domowy sorbet z porzeczek. Jestem ich ogromną fanką, a dodatkowo aromat jest wyczuwalny na skórze jeszcze przez wiele godzin. Niestety nie utrzymuje się przez cały dzień, jak obiecał producent, ale wiem, że jest to wręcz nierealne i wcale nie czuję się zawiedziona.
Produkt świetnie myje, odpręża i dodaje energii. Nie wysuszył mojej skóry, miałam wrażenie, że pozostawił ją przyjemnie gładką.
Dodatkowo producent oferuje dezodorant z tej samej serii, więc czego chcieć więcej?
Jestem z niego ogromnie zadowolona i polecam go z czystym sumieniem.
Niestety minusem jest dostępność, ponieważ nie można dostać go w Polsce. Pozostaje jedynie podróż do sklepów posiadających markę Balea.
Znacie może ten połyskujące żel?
Lubicie kosmetyki tego typu?

Ps Jutro pojawi się post, który koniecznie muszą zobaczyć miłośnicy czekolady. 🍫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.