poniedziałek, 23 stycznia 2017

RenoVital V-Lash Revitaliser Odżywka do rzęs. Jak się spisała i czy jest warta zakupu?

Z odżywkami do rzęs zawsze miałam problem, ponieważ się ich bałam. Moje obawy minęły jednak gdy zaczęłam ich używać. Tym razem zaczęłam swoją przygodę z produktem RenoVital V-Lash Revitaliser. Dostałam ją w paczuszce razem z genialną henną (klik). Wprawdzie przesyłkę otrzymałam w listopadzie, ale zaczęłam ją stosować dopiero w grudniu, ponieważ wcześniej używałam produktu firmy Vipera.
O produkcie:
V-Lash Renovital powstał z myślą o kobietach, które mają problem z krótkimi, przerzedzonymi i łamliwymi rzęsami. Odżywka wspomaga wzrost rzęs, stymuluje ich odrastanie i dodatkowo hamuje wypadanie. Nowoczesna receptura i specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne odżywiają rzęsy, wydłużają je i zagęszczają. Odżywka V-Lash przedłuża żywotność włosków, sprawia, że odrastają mocniejsze, grubsze i dłuższe. Dodatkowo preparat zawiera ekstrakt ze świetlika, który działa ściągająco, kojąco oraz nawilża skórę. Produkt wymaga regularnego i systematycznego stosowania

Skład:
Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinalis Extract, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Benzalkonium Chloride

Przed:

Po:
Bardzo podoba mi się szafa graficzna pudełka, jak i wygląd buteleczki. Srebrna zakrętka dodaje elegancji, a krótki i giętki pędzelek ułatwia pielęgnację.
W środku znajdziemy tylko 3ml płynu, lecz niech was to nie zwiedzie. Produkt jest naprawdę wydajny i wystarczy na całą kurację.
Odżywkę nanosimy bezpośrednio na oczyszczoną skórę powiek i suniemy nią raz wzdłuż linii rzęs. Produkt przez cały okres używania nie uczulił mnie, nie spowodował alergii, pieczenia czy zaczerwienienia.
Po miesiącu regularnego stosowania zauważyłam, że moje włoski znacznie się wzmocniły i podrosły. W szybkim tempie zarosła minimalna przerwa, która powstała przez naturalny proces wypadania rzęs. Bardzo się ucieszyłam z tego faktu, ponieważ drażnił mnie ten fakt.
Gdy włoski podrosły, spostrzegłam, że zaczęły się wywijać i od tego czasu nie używam zalotki.
Jedna buteleczka kosztuje tylko 38zł i można kupić ją u producenta, w sklepach internetowych oraz aptekach.

Używacie odżywek na porost?
Jeśli tak, to jakie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.