poniedziałek, 30 stycznia 2017

💅💅💅Jak szybko pozbyć się skórek?💅💅💅

Nadal pozostaję w paznokciowej tematyce, ponieważ ostatnio znacznie powiększyła się moja kolekcja. Bez dwóch zdań jest to moja ulubiona grupa kosmetyków, bo jak wiadomo zadbane dłonie są wizytówką każdego człowieka. Lubię elegancki i schludny manicure, dlatego zawsze używam preparatu zmiękczającego skórki.
O produkcie:
Skutecznie zmiękcza skórki co zapewnia ich usunięcie poprzez lekkie odepchnięcie patyczkiem lub radełkiem.
Pomaga zachować schludny wygląd konturu skórek, nawilża i zmiękcza je zapobiegając narastaniu.

Moją wieczną zmorą są przerośnięte skórki. Mam je, od kiedy tylko pamiętam i dzielnie z nimi walczę. Aktualnie testuję już 3 produkt przeznaczony do ich zmiękczania i niedługo pojawi się małe zestawienie, gdzie umieszczę porównanie tych kosmetyków.
Tym razem postawiłam na produkt firmy artVital. Już kiedyś wspominałam, że ich hybrydy znajdują się w mojej czołówce, dlatego też jestem ciekawa innych artykułów.
Za 3,99 zł można dostać 5 ml, szklaną buteleczkę. Zawiera ona biały, średnio gęsty płyn, który rozprowadza się po skórkach przy pomocy pędzelka.
Mała pojemność sprawdzi się u osób, które rzadko używają tego typu produktów i nie lubią wyrzucać nieskończonych kosmetyków.
Jak preparat się spisuje? Jestem z niego całkiem zadowolona. W krótkim czasie pomaga zmiękczyć skórki, których staram się nigdy nie wycinać.
Mazidło i patyczek lub dłutko skutecznie radzą sobie z moim problemem.
Gdzie można go dostać? W sklepach internetowych oraz niektórych sklepach stacjonarnych zaopatrzonych w kosmetyki do paznokci. Ja swoją buteleczkę znalazłam w sklepie Allebeauty.pl 
Mają świetny asortyment, dużo ciekawych firm, a ceny są wręcz rewelacyjne.

Jestem ciekawa, jakich kosmetyków używacie i polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.