piątek, 23 grudnia 2016

Znalazłam swój kremowy ideał. Soraya Ideal Beauty- krem dla cery mieszanej.

Jestem posiadaczką cery mieszanej, zimą moje policzki są niesamowicie suche. Ciężko mi było znaleźć odpowiedni produkt, który spełniłby moje oczekiwania. Niekiedy zgłaszam się do testów na portalu Wizaż i tym razem uśmiechnęło się do mnie szczęście.
Do drzwi niespodziewanie zawitał listonosz, który wręczył mi kopertę. Byłam zadowolona z otrzymanego kremu, ponieważ mój obecny sięgał dna.
O produkcie:
Wystarczy jeden gest, abyś poczuła się piękniejsza!
Już od pierwszego użycia Soraya IDEAL BEAUTY zadba o atrakcyjny wygląd Twojej skóry.
Starannie dobrane składniki zapewnią Ci odpowiednią pielęgnację, abyś mogła
cieszyć się piękną cerą każdego dnia.
Kremy-Esencje Soraya IDEAL BEAUTY to produkty, które dają efekt wypoczętej,
pełnej blasku skóry już od pierwszego użycia.
Odżywcze formuły Kremów- -Esencji wygładzają i delikatnie rozświetlają skórę, zapewniając idealną pielęgnację pod makijaż.
ESENCJA Z RÓZY nadaje skórze jedwabistą miękkości i zdrowy koloryt.
PERFECT SKIN COMPLEX sprawia, ze cera wygląda promiennie.
Jeżeli martwi Cię szara i zmęczona skóra o niejednolitym kolorycie i marzysz o promiennej, idealnie pięknej cerze, możesz zaufać Kremowi-Esencji Soraya IDEAL BEAUTY.
Nasz Krem-Esencja o lekkiej konsystencji dla cery mieszanej daje szybki efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry.
Efekty widoczne już od pierwszego użycia:
• rozświetla cerę
• poprawia wygląd skóry

Efekty regularnego stosowania:
• cera jest bardziej wypoczęta i wygląda promiennie
• skóra staje się miękka, wygładzona i nawilżona
• dzień po dniu cera wygląda lepiej
Jestem okropną sroką i zakochałam się w holograficznym pudełku. Moim zdaniem zarówno opakowanie, jak i słoiczek, posiadają schludny i prosty design. Szklany pojemnik dodatkowo został zabezpieczony sreberkiem, więc mam 100% pewność, że kosmetyk jest nowy.
Perłowo różowy krem posiada niezwykle lekką, przyjemną konsystencję. Mogę rzec, że natychmiastowo wchłania się w głąb skóry. Nie pozostawia na twarzy lepkiej i tłustej warstwy. Idealnie sprawdza się jako baza pod podkład, ponieważ skutecznie eliminuje suche skórki, które zimą są moją zmorą. Ogromnym plusem jest zapach, który czuję jeszcze przez długi czas po aplikacji. Mogę określić go jako świeży i rześki, który nie powoduje bólu głowy.
Gdy dokładnie się przyglądniemy, można zauważyć, że esencja posiada malutkie, połyskujące drobinki, które cudownie rozświetlają zmęczoną cerę.
Niestety jestem okropnym molem książkowym i odbija się to na barwie mojej skóry. Krótki czas snu sprawia, że ta staje się poszarzała, więc potrzebuję natychmiastowego zastrzyku porządnej pielęgnacji. Bardzo lubię otrzymany efekt, który jest widoczny już od pierwszego użycia.
Ciężko w to uwierzyć, ale cera od samego początku zaczęła wyglądać zdrowo, promiennie i jędrnie. Krem odpowiednio nawilżył suche obszary na policzkach, dodatkowo nie przetłuszczając strefy T.

Nie zauważyłam negatywnych właściwości i bardzo się z tego cieszę, ponieważ nareszcie znalazłam idealny produkt, który całkowicie wpisuje się w moje wymagania.
Jeśli chodzi o cenę i dostępność, można go dostać w każdej drogerii, a ich cena wynosi 23-25zł.

Lubicie kremy firmy Soraya? Może również używacie Ideal Beauty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.