czwartek, 8 grudnia 2016

❄️☃️Tag: Kocham zimę!☃️❄️

Ta pora roku zawsze kojarzy mi się ze świąteczną atmosferą i niestety coraz częstszym brakiem śniegu. Nie jestem jej miłośniczką jak Elsa z "Krainy Lodu", ponieważ jestem strasznym zmarzluchem, lecz mam kilka ulubieńców, którzy zazwyczaj idą w ruch zimą.
1. Ulubione produkty do ust.
Zimą rządzą u mnie pomadki nawilżające, ponieważ moje usta są niezwykle wrażliwe i pękają przy najmniejszym kontakcie z zimnem. Smaruję je więc ogromnymi ilościami Carmexu, wazeliny i jajeczek EOS.
Jeśli chodzi o kolorówkę, jestem pewna, że moje wargi będzie zdobić zestaw K-lips od Lovely w odcieniu ceglastej czerwieni. Nie pogardzę również matowymi pomadkami w kredce Golden Rose.

2. Ulubiony lakier do paznokci.
Mam wrażenie, że lakiery termiczne przez długi czas będą zajmowały pierwsze miejsce na moim podium. Na drugim miejscu znajdują się wszelkie brokaty, które kojarzą mi się z błyszczącymi łańcuchami i bombkami, a na trzecim miejscu tradycyjna czerwień i bordo.

3. Ulubiona świeca.
Dawniej używałam świeczek, lecz teraz przerzuciłam się na woski. Są o wiele tańsze, a do tego YC ma ogromny asortyment. U mnie o tej porze roku rządzą rześkie, świeże aromaty. Nie mogę się również oprzeć tarcie, które ma dodatek żurawiny.
Nie lubię jednak przytłaczających świec, które pachną przyprawami.

4. Ulubione perfumy.
Zima kojarzy mi się z cięższymi zapachami, więc cudowny Calvin Klein Euphoria wygrywa. Często używam również Femme od Avonu.

5. Ulubiony napój.
Kakao z bitą śmietaną i cynamonem! Nie ma nic lepszego i rozgrzewającego <3
Może ciężko w to uwierzyć, ale prawie w ogóle nie piję gorącego napoju. Herbata pojawia się u mnie maksymalnie raz, dwa w miesiącu. Z kawy zaś zrezygnowałam całkowicie, chociaż kocham jej zapach.

6. Ulubiony dodatek zimą.
Niestety nie lubię ubierać czapki, lecz moim obowiązkiem jest szal i rękawice. Moje oczy chronią okulary, które chronią wrażliwe oczy. Po wizycie u okulisty chcę zmienić szkła na UV, które będą odbijać promienie.

7. Ulubiona fryzura.
Koniecznie francuz i kok! Moje włosy zimą przeżywają katusze, a elektryzowanie doprowadza mnie do pasji. Bardzo rzadko pozostawiam je rozpuszczone, bo zawsze przytnę je zamkiem od kurtki.

8. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Gdy na dworze panuje chłód, lubię usiąść na łóżku, otulić się kocem i przenieść się w świat książki. Jestem zawodowym molem książkowym i w tym roku przeczytałam już 55 powieści!
Dawniej często oglądałam filmy, lecz zdecydowanie wolę własną wyobraźnię.

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą.
Zapewne ferie, które spędzałam w Zakopanem i Muszynie. Na dworze śnieg sięgał pasa i nawet mokre ciuchy nie przeszkodziły w świetniej zabawie na sankach i łyżwach.

10. Ulubiony trend w modzie z zimą.
Odjazdowe sweterki! W mojej szafie zimą rządzą ciekawe okrycia w różnych kolorach i krojach.
Moim faworytem jest szary sweterek w kropki, a z przodu naszyty puchaty, biały niedźwiadek.

Mam nadzieję, że spodobał się Wam Tag i same chętnie weźmiecie w nim udział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.