wtorek, 6 grudnia 2016

Szampon, który odmienił moje włosy? Czy ich wypadanie zostało zatrzymane?👍

Jesień i zima to czas wielkiej katorgi dla moich włosów. Są osłabione, a do tego wypadają. Ponad miesiąc temu wpadłam do Rossmanna z myślą zakupu wcierki Jantar, lecz jej nie znalazłam. Wybrałam więc szampon Radical, ponieważ już nie raz mi pomógł. Kosmetyki te produkuje firma Farmona, o czym wcześniej nie miałam pojęcia.
O produkcie:
Szampon Radical zawiera cenny, naturalny wyciąg skrzypu polnego. Roślina ta wyróżnia się wysoką zawartością krzemionki, która działa na włosy wzmacniająco. Włosy po umyciu stają się miękkie, puszyste, dobrze się układają, a dzięki zawartości prowitaminy B5 uzyskują piękny połysk. Jest łagodny w działaniu, nie powoduje wysuszania włosów. Zalecany do codziennego stosowania zwłaszcza do włosów zniszczonych i wypadających.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate,Cocamide DEA, Mentha Arvensis Extract,Sodium Chloride,Cocamidopropyl Betaine,Panthenol, DMDMHydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal
Ja akurat mam wersję o pojemności 330ml, lecz o ile się nie mylę, plastikowe opakowanie zostało zmienione, a pojemność zwiększona.
Butelka teraz jest bardziej poręczna, cieńsza i wyższa. Wygląd ogólny jest dość prosty, ale mnie się podoba. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest otwór, który jest identyczny jak w przypadku Amolu. Mała dziurka zapobiega marnowaniu szamponu, który i tak jest bardzo wydajny. Jasnożółta, wręcz galaretowata konsystencja świetnie oczyszcza z wszelkich zanieczyszczeń, a ziołowy aromat przyjemnie odświeża skalp i pasma.
Produkt w swoim składzie zawiera SLS, więc włosy są wręcz szorstkie po umyciu, dlatego też nie każdemu produkt przypadnie do gustu. Używam go raz w tygodniu, ponieważ podoba mi się, że po umyciu są uniesione i świeże przez długi czas.
Mój skalp jest bardzo wrażliwy, jednak kosmetyk nie powoduje u mnie łupieżu oraz innych skutków ubocznych.
Małym minusem może być fakt, że delikatnie plącze moje pasma, lecz maska skutecznie sobie radzi z tym problemem. Może być to jednak uciążliwe, gdy nie mamy czasu na dodatkową pielęgnację.
Teraz najważniejsze, czy zatrzymał wypadanie? Mam wrażenie, że proces ustał i wszystko wróciło do wcześniejszej normy. W moim przypadku sprawdził się na 5+, bo dzięki niemu moje włosy są wzmocnione, oczyszczone i cudownie błyszczące.
Produkt kosztuje około 7-8zł i można dostać go oczywiście w każdej drogerii.

Używacie takich szamponów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.