piątek, 2 grudnia 2016

🌻🌸Najlepszy olejek dla skóry suchej i wrażliwej? Cudowny olejek Kneipp "Kwiat Migdała".🌸🌻

Z balsamami do ciała jestem zdecydowanie na bakier, ale używanie olejków to już zupełnie inna sprawa. Uwielbiam je za natychmiastowe działanie, więc bardzo się ucieszyłam, gdy w paczuszce od Trusted Cosmetics znalazłam wygrany olejek migdałowy. Jest to mój pierwszy produkt firmy Kneipp, więc jestem bardzo ciekawa pozostałych produktów.
O produkcie:
Olejek do ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra Kneipp® zawiera cenny olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany również przez skórę wrażliwą. Dopełnieniem naturalnej pielęgnacji jest chroniąca komórki kombinacja witaminy E, regenerującego olejku arganowego oraz delikatnego olejku słonecznikowego.
Intensywnie pielęgnujący i bogaty olejek do ciała wzmacnia barierę ochronną skóry, poprawia elastyczność i chroni skórę przed szkodliwym wpływem środowiska. Działa odbudowująco i daje uczucie gładkiej i miękkiej skóry. Polecany przez położne.
Współpracując z dermatologami Kneipp® stworzył serią Kwiat migdała Jedwabna skóra dla skóry suchej i wrażliwej, która redukuje uczucie nadmiernego ściągania skóry, zapobiega podrażnieniom skóry i przywraca jej naturalną równowagę.
Skład:
Helianthus Annuus (Sunflower Seed) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Retinyl Palmitate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Pogostemum Cablin Oil, Citrus Medica Limonum (Orange) Peel Oil, Guajacum Officinale Wood Oil, Limonene, Linalool, Coumarin, Citral, Geraniol, Citronellol, Parfum (Fragrance), Tocopherol
Buteleczka była wcześniej umieszczona w uroczym różowym kartoniku, na którym były umieszczone wszelkie informacje na temat produktu. Mam więc pewność, że kosmetyk nie był wcześniej otwierany przez „drogeryjnych macaczy".
Szklane opakowanie posiada otwór, który przypomina mi korek niekapek. Jest on na tyle mały, że wypływają z niego krople. Bez dwóch zdań jest to genialne wyjście, ponieważ nie zmarnujemy i nie wylejemy zbyt dużej ilości płynu. Zawsze miałam problem z aplikacją tego typu mazideł, lecz tutaj wszystko gra w 100%.
Olejek posiada typową konsystencję, lecz wyróżnia się cudownym, słodkim zapachem. Jest on nieziemski, a w dodatku jego aromat pozostaje na skórze przez długi czas.
Podczas masowania i wcierania możemy poczuć przyjemne ciepło, które działa kojąco i relaksująco. Bardzo szybko się wchłania, a do tego nie pozostawia nieprzyjemnej, klejącej się warstwy.
Skóra po zabiegach rodem ze Spa pozostaje bardzo gładka i nawilżona. Pożegnałam suche skórki, które od lat były moją zmorą. Przez długi czas szpeciły moje dłonie, a wiadomo, że te są wizytówką każdej kobiety.
Olej w żadnym wypadku nie powoduje powstawania wyprysków na ciele, nie zapycha i nie zauważyłam w nim nawet najmniejszej wady.
Jeśli chodzi o dostępność, to na bank można dostać je w Rossamannie i wielu sklepach internetowych, a jego cena waha się w granicy 28-30zł.
Uważam, że jest to wspaniały kosmetyk, do którego będę chętnie wracała.

Lubicie olejki firmy Kneipp?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.