środa, 28 grudnia 2016

Najlepsze plasterki do oczyszczania skóry nosa?

Mam wrażenie, że znalezienie perfekcyjnych plasterków jest niczym odszukanie Atlantydy. Wręcz niemożliwe! Zawsze czegoś mi w nich brakowało, a przetestowałam ich już naprawdę dużo. Zaczynając od firmy Marion, a kończąc na dość drogich, azjatyckich produktach.
Przechodząc przez Rossmann, postanowiłam się porozglądać (oczywiście z okazji Matki Bożej Pieniężnej) i znalazłam niepozornie wyglądające dwa pudełeczka. Jedna wersja obejmowała również plastry na brodę lub czoło, a inna zawierała 6 sztuk na sam nos. Zdecydowałam się oczywiście na drugą wersję, a cena pudełka wyniosła mnie na promocji tylko 10,99 zł.
O produkcie:
Paski oczyszczające na nos to szybki i skuteczny sposób do usuwania zaskórników i zanieczyszczeń zatykających pory. Po ich użyciu skóra jest gładka i zadbana. Efekt widoczny jest zaraz po usunięciu paska.

SKŁAD:
VP/VA Copolymer, Water/Aqua, Titanium Dioxide, Glycerin, Butylene Glycol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Polyvinyl Alcohol, Ethyl Hexanediol, Cananga Odorata Flower Oil, Squalane, Coral Powder, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol
Bardzo się ucieszyłam, że w środku znajduje się aż 6 osobno zapakowanych plastrów. Cena jednej sztuki w tym wypadku wynosi mnie około 1,80 zł. Jest bardzo korzystna, ponieważ w innych drogeriach najtańsze i dość przeciętne wersje innych firm kosztują od 3 do nawet 10 zł za sztukę!
Paski mają dość intensywny aromat węgla, lecz nie jest on uciążliwy i po chwili się do niego przyzwyczajam.
Są koloru białego, a ich materiał przypomina mi grubszy plaster do ran, który jest pozbawiony gazy. Zawiera jednak lep, który odpowiada za prawidłowe przyleganie do nosa oraz przykleja się do wszelkich zanieczyszczeń. Aby go nałożyć, należy uprzednio zwilżyć skórę, a jeśli nasz czyściciel nie chce się przykleić, jego też delikatnie moczę wacikiem. Trzymam je około 10-15 minut, a następnie bardzo ostrożnie i delikatnie odklejam ze skóry.
Efekt jest widoczny gołym okiem, ponieważ nos jest zdecydowanie oczyszczony i pozbawiony wszelkich niedoskonałości. Rezultat oczywiście z każdym użyciem jest coraz lepszy, więc warto używać ich 2 razy w tygodniu.
Czy spełnił moje oczekiwania? Zdecydowanie tak i zapewne sięgnę po nie jeszcze nie raz.
Jeśli chodzi o dostępność, widziałam je jedynie w Rossmannie oraz niektórych sklepach internetowych. Cena regularna sięga 13 zł.

Używacie plasterków? Jeśli tak, na jaką firmę stawiacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.