poniedziałek, 7 listopada 2016

🎁🎀🎁 Podaruj sobie chwilę luksusu! Wygraj serum Modeling System od Aqua π Cosmetics. 🎁🎀🎁

Wiele z Was mówiło, że kosmetyk Modeling System posiada dość zaporową cenę, dlatego chcę podzielić się z Wami serum wyszczuplająco- antycellulitowym.

Od firmy Aqua π Cosmetics dostałam drugie opakowanie pełnowymiarowego produktu, więc z chęcią organizuje rozdanie.
Jeśli jesteście ciekawe mojej opini, zapraszam również na moją recenzję.

Pani Beata, która zajmuje się marketingiem, wspomniała, że ceny kosmetyków zostaną obniżone i aktualnie można je kupić o wiele taniej. Jeśli chodzi o dostępność, można ich szukać stacjonarnie w drogeriach Vica, Sekraty Urody, Wispol itd.

Przyszedł czas na zasady, te nie zmieniają się od dłuższego czasu.

Obowiązkowo:
1. Musisz mieć mnie w obserwowanych lub kręgach.
2. Udostępnić baner na swoim blogu (podklinkować), photoblogu, facebooku, instagramie lub innym portalu.

Jak widać, wymagania nie są trudne, więc mam nadzieję, że wiele osób weźmie udział w rozdaniu.

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od dnia 07.11 do dnia 07.12.2016r.
2. Organizatorem jestem ja, pokrywam koszty wygranej i wysyłki.
3. Czas na podanie wyników wynosi 7dni.
4. Osoba, która wygra, powinna wysłać wiadomość w ciągu 24godzin, jeśli nie wylosuję następnego zwycięzcę.
6. Losowanie odbędzie się jak zawsze przy pomocy losów.
7. Czas na wysyłkę wynosi 5-7dni.
8. Wysyłka jedynie na terenie Polski.

Formularz zgłoszeniowy.
Obserwuje jako:
Udostępnienie informacji:
E-mail:

Życzę powodzenia!
🎁🎀🎁


Przybywam z wynikami!
Mam przyjemność ogłosić, że balsam trafi do...

Serdecznie gratuluję i proszę o pilny kontakt :)
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.