wtorek, 18 października 2016

👍💅Twoje dłonie również pragną uwagi! Nail Spa Peeling od Wibo.💅👍


Nie często wybieram się do Rossmanna, ponieważ kusi mnie masa kosmetyków. Wchodzę tam bez portfela w celach towarzyskich lub z ograniczoną gotówką. Tym razem miałam okazję oraz chęci, więc postanowiłam przeglądnąć szafy z kolorówką, na które nigdy nie miałam czasu. Zainteresował mnie produkt marki Wibo, który aktualnie testuję od kilku tygodniu.

O produkcie:
Pielęgnacyjny peeling do skórek. Regeneruje skórki oraz paznokcie. Jego specjalna receptura oparta została na bazie wody termalnej. Dzięki zawartości aloesu, oligoelementów i wit. E. silnie odżywia i pielęgnuje.
Sprawia, że paznokcie są silne a skórki zdrowe i zregenerowane. Posiada ph odpowiednie dla naszej skóry.

Mój wzrok przyciągnęła urocza, prosta buteleczka, która zawiera mazidło z różowymi kuleczkami. Estetyczny kosmetyk posiada typowy pędzelek. Nie wyróżnia się niczym od zwykłych lakierów i odżywek, dlatego też nakładanie preparatu jest proste i przyjemne. Mazidło posiada typowo oliwkową konsystencję, lecz znajdziemy tutaj drobny scrub przypominający piasek i kuleczki, które nie zawsze chcą nabrać się na pędzel. Produkt po nałożeniu i rozsmarowaniu szybko wnika w głąb skóry, nie pozostawia lepiej i tłustej warstwy, a do tego nie wymaga mycia dłoni po zabiegu.
Moim utrapieniem są wiecznie suche i odstające skórki, więc byłam ciekawa działania, które mnie zaskoczyło.
Już od pierwszego użycia zauważyłam, że skutecznie nawilża naskórek oraz niweluje nieestetyczne zrogowacenia. Z czasem stają się miękkie, nawilżone i cudownie gładkie.
Muszę również podkreślić, że peeling posiada bajeczny aromat, który kojarzy mi się z połączeniem brzoskwiń z aloesu.
Uważam, że jest to ciekawy dodatek, który warto wypróbować. Można dostać go oczywiście w Rossmannie za około 9zł.
Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ moje suche skórki są przeszłością.

Znacie go?
Jeśli tak, co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.