niedziela, 9 października 2016

Chusteczka rozświetlająca, która jest papierem ściernym!? 👧

Czasem lubię zerknąć na nowości kosmetyczne w Biedronce, ponieważ kosztują grosze i są ciekawe.
Tym razem zauważyłam chusteczkę rozświetlającą. Byłam jej bardzo ciekawa, ponieważ bardzo lubię ten efekt. Skóra wygląda wtedy promiennie i zdrowo.
O produkcie:
Serum olejkowe w chusteczce Serum Extra Oils przeznaczone jest do każdego rodzaju cery bez względu na wiek. Serum w chusteczce jest bardzo wygodnym i szybkim sposobem aplikacji produktu na twarz, szyję i dekolt. Skład serum opiera się głównie na olejku arganowym. Po zastosowaniu serum cera jest widocznie rozświetlona i doskonale odżywiona i nawilżona.

Składniki aktywne
Olej arganowy – bogaty w kwasy Omega-3, -6, -9, znakomicie regeneruje i odmładza oraz przeciwdziała wiotczeniu skóry.
Olej marula – doskonale nawilża oraz nadaje skórze zdrowy wygląd i świeży blask.
Olej sojowy – chroni skórę i opóźnia procesy starzenia, działa kojąco i zmiękczająco.
Olej buriti – bogaty w beta-karoten. Odżywia i witalizuje zmęczoną skórę. Nadaje cerze zdrowy,
złocisty koloryt.
Witamina C oil – skoncentrowana forma olejowej witaminy C. Pobudza odbudowę włókien
kolagenu stanowiących podporę dla jędrnej skóry. Usuwa oznaki zmęczenia.

Produkt umieszczony jest w saszetce, a sam kosmetyk przypomina chusteczki do demakijażu. Wykonany jest z grubszego i trwalszego materiału, dlatego też świetnie pochłania zawarty w opakowaniu płyn.
Myślałam, że chusteczka będzie ciut delikatniejsza, a mam wrażenie, że trę twarz papierem ściernym. Przypomina mi wersje peelingujące, chociaż po tamtych cera nie jest aż tak zaczerwieniona. Miałam wrażenie, że była lekko podrażniona, chociaż po chwili wszystko było w jak największym porządku.
Produkt sam w sobie zawiera bardzo dużo olejku, który wręcz ścieka z naszej skóry. Odczekałam kawał czasu i niestety musiałam go zetrzeć, ponieważ nie wchłonął się do końca.
Moja twarz po zabiegu była promienna i efekt bardzo mi się spodobał, ale mam wrażenie, że przy częstym używaniu, mazidło byłoby w stanie zapchać pory.
Taka przyjemność kosztuje około 2-3zł i można dostać ją w drogerii, czy ją ponownie zakupię? Wątpię. Zdecydowanie wolę wybrać rozświetlający peeling.

Miałyście może styczność z tym cudaczkiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.