piątek, 28 października 2016

Chamska podróba maseczki Holika Holika? Jak spisze się produkt firmy Marion?

Firmę Marion lubię i często kupuję ich kosmetyki do włosów. W drogerii Wispol powstała nawet szafa wypełniona po brzegi produktami do pielęgnacji. Wśród nich znalazły się maseczki, które wyglądem zewnętrznym przypominają mi o wiele droższe mazidła Holika Holika. Tamte są oczywiście o wiele droższe i nie mogłam dostać ich stacjonarnie, więc skusiłam się na wersję za około 1,50-2zł. W swojej ofercie znajdzie się również wersja z ogórkiem, awokado i mango. Ja postawiłam na granata, ponieważ zależało mi na ukojeniu mojej skóry.
Jak się spisał kosmetyk firmy Marion?
O produkcie:
GRANAT fit&fresh
Maseczka do twarzy GRANAT to idealny sposób na uszczelnienie naczynek, redukcję podrażnień i nawilżenie. Owoc granatu chroni DNA skóry, wzmacnia ściany komórek i zwiększa sprężystość skóry. Ze względu na właściwości przeciwutleniające, działa przeciwstarzeniowo. Maseczka posiada witaminę C, która ma zdolność rozjaśniania przebarwień i wyrównywania kolorytu skóry. Wpływa na spowolnienie procesu powstawania zmarszczek.

Przeznaczenie: cera naczynkowa, zmęczona, przesuszona, zaczerwieniona
ODŚWIEŻONA CERA W DOSKONAŁEJ KONDYCJI!

Opakowania są łudząco podobne, ale wersja Holika Holika wyróżnia się tym, że posiada bawełnianą płachtę, tutaj zaś znajdziemy zwykły, gęsto różowy krem o przepięknym zapachu. Delikatny aromat zachwycił moje nozdrza i zabieg był naprawdę przyjemny!
Saszetka zawiera 7,5ml mazi, która wystarczyła mi aż na 3użycia. Musiałam użyć spinacza biurowego, aby zabezpieczyć produkt przed wylaniem, więc nie było to do końca komfortowe.
Przy nałożeniu przyjemnej, gęstej i lekkiej maseczki poczułam przyjemny chłód, który koi i uspokaja podrażnioną twarz. Po upływie 15minut starłam pozostałości i zauważyłam, że moja cera nabrała blasku, stała się jaśniejsza i promienna. Była cudownie gładka, a nałożony na nią podkład wyglądał wręcz idealnie. Ogólnie efekt bardzo przypadł mi do gustu, ale nie zauważyłam innych właściwości.
Czy ją kupię? Pewnie tak, bo fajnie sprawdzi się przed większym wyjściem, ale wiem, że nie można na niej polegać w 100%. Działanie mogę określić jako przyzwoite, ale nie wystarczające.

Znacie może te nowości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.