czwartek, 15 września 2016

🎂🎂🎂 Wyniki! Wygraj słynną czekoladkę od Makeup Revolution! 🎂🎂🎂



Wow! Już dwa lata mam możliwość blogowania, co sprawia mi niezmierną radość. Czuję się usatysfakcjonowana, że wytrwałam już tyle czasu i chcę z Wami podzielić się moim szczęściem.

Także tym razem wygraną możecie wybrać same, spośród wszystkich czekoladek Makeup Revolution. 
Cienie są przepiękne, mocno napigmentowane oraz mają uroczy aromat słodkiej czekolady. 
Mam nadzieję, że nagroda przypadnie do gustu i będziecie uradowane z wygranej.

Życzę powodzenia! 

Regulamin:
1.Rozdanie trwa od dnia 15.09 do dnia 15.10.2016r.
2.Organizatorem jestem ja, pokrywam koszty wygranej i wysyłki.
3.Czas na podanie wyników wynosi 7dni.
4.Osoba, która wygra, powinna wysłać wiadomość w ciągu 24godzin, jeśli nie wylosuję następnego zwycięzce.
6.Losowanie odbędzie się jak zawsze przy pomocy losów.
7.Czas na wysyłkę wynosi 5-7dni.

Obowiązkowo:
1.Musisz mieć mnie w obserwowanych lub kręgach.
2.Udostępnić baner na swoim blogu (podklinkować), photoblogu, facebooku, instagramie.

3.Napisać formularz zgłoszeniowy.
Obserwuje jako:
Udostępnienie informacji:
E-mail:
Wybieram paletkę (dokładna nazwa):

Powodzenia!

Kochana gratuluję wygranej! 
Zwyciezcą została Natalia Rzepka, która posiada 17numerek w mojej loterii.
Na wysyłkę e-maila masz czas do godz 11.13 - dnia 22.10.2016roku.
Mam nadzieję, że cieszysz się z wygranej! :)



Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.