środa, 14 września 2016

💗💗💗 Metamorfoza rzęs. Jak zmieniły się w przeciągu 2miesiący? O serum, które polecam z czystym sumieniem. 💗💗💗

Codzienne używanie serum zmobilizowało mnie do systematyczności. Już po miesiącu zauważyłam delikatną zmianę, producent zaś zaleca aż 4miesięczną kurację. Mam nadzieję, że wystarczy mi produktu, ponieważ jestem z niego zadowolona.
Rzęsiska rosną jak szalone, są widoczne nawet bez pomalowania. Oczy nie są podrażniona, spuchnięte czy piekące. Wszystko jest najbardziej w porządku.
Jeśli ktoś nie widział recenzji, zapraszam tutaj.
Co się zmieniło od ostatniego porównania?
Moje rzęsy są o wiele mocniejsze, nie wypadają, są grubsze i o wiele dłuższe. Zaczęły się ładnie wywijać i są podkręcone nawet bez użycia zalotki. 
Na ostatnim zdjęciu mam nałożoną jedną warstwę tuszu, ale po zmyciu są niemal identyczne. Jestem niezwykle zadowolona z otrzymanego efektu i polecam każdemu produkt Vipery.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.