wtorek, 6 września 2016

Biedronka potrafi nas zaskoczyć! Genialny żel do cery wrażliwej, tłustej i mieszanej.

Wspomniałam o nim w ulubieńcach, ponieważ jest wart uwagi. Kupiłam go w Biedronce za 7,99zł, w drogeriach i sklepach internetowych cena sięga aż 17-20złotych. Nigdy nie miałam kosmetyków firmy Tołpa, ponieważ nie zwracałam uwagi na ofertę i wiem, że to był błąd. Dlaczego? Przeczytajcie, a dowiecie się.

O produkcie:
Skład
Aqua, Disodium Cocoamphodiacetate, Polysorbate 20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Poloxamer 184, Peat Extract, Buddleja Davidii Meristem Cell Culture, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Pyrus Cydonia Fruit Extract, Ribes Nigrum Fruit, Glycerin, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.
Wskazania
oczyszcza z nadmiaru sebum, eliminuje błyszczenie i odświeża, hipoalergiczny
skóra: wrażliwa, mieszana i tłusta, nadmiar sebum, roślinne składniki: tymianek, pigwa
Działanie
oczyszcza skórę z makijażu, zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek. Odblokowuje i zwęża rozszerzone pory. Normalizuje wydzielanie sebum i eliminuje błyszczenie. Nawilża i łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę matową i odświeżoną.

Czyż opakowanie nie jest eleganckie? Tubka mieści aż 150ml średnio gęstego żelu. Jasnożółta maź zawiera drobne, czarne cząsteczki, które dają efekt delikatnego ścierania.
Po miesiącu regularnego stosowania pozostało mi jeszcze ponad połowę opakowania, więc produkt jest naprawdę wydajny.
Żel podczas mycia wytwarza delikatną pianę i genialna oczyszcza twarz. Skóra jest przepięknie oczyszczona, dosłownie bije od niej naturalny blask. Cera po umyciu pozostaje gładka i matowa.
Zauważyłam, że wszelkie przebarwienia i zaskórniki są niemal niewidoczne. Uporałam się również z rozszerzonymi porami, co mnie niezmiernie cieszy.
Kosmetyk nie powoduje zaczerwienienia, podrażnienia czy wysuszenia. Nasza twarz przez długi czas wygląda świeżo i promiennie.
Jestem z niego ogromnie zadowolona i wiem, że na długo zagości w mojej kosmetyczce.

Lubicie kosmetyki marki Tołpa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.