czwartek, 25 sierpnia 2016

Zostałam bankrutem. Hybrydowe szaleństwo i pełno nowości.

Oj dawno nie wciągnęłam się tak w robienie hybryd. Ciągle śledzę paznokciowe nowości i trendy, dlatego też złożyłam małe zamówienie w drogerii ekobieca. Wcześniej nie zwracałam uwagi na ich manicurowy asortyment i byłam pozytywnie zaskoczona, gdy zobaczyłam ilość lakierów i akcesoriów. Sklep poszedł o wiele dalej i nie ograniczył się tylko do Semilaca, z czego jestem niezmiernie szczęśliwa. Ceny są bardzo korzystne, a dostawa szybka, ponieważ po dwóch dniach od zamówienia mogłam już cieszyć się moimi nowościami.
Pyłek Holo- uwielbiam holograficzny efekt, a ten wygląda bajkowo. Pasuje wręcz do każdego koloru, więc nie ma problemów z doborem odpowiedniego odcienia.
Metal Manix Effect- tego jeszcze nie widziałam w żadnej hurtowni. Swoją barwą ma przypominać 24karatowe złoto, więc jak najbardziej jestem ciekawa efektu.
Metal Manix Multi Chrome- zamarzył mi się efekt lustra, ponieważ jest ostatnio prawdziwym hitem. Mam nadzieję, że uzyskam piękną, jednolitą taflę.
Sleek Shine- w swojej ofercie posiadają dużo ciekawych i nietypowych odcieni, ale ja skusiłam się na jasną,limonkową zieleń. Za 5ml buteleczkę zapłaciłam około 15zł. Malowidło posiada całkiem fajną konsystencję i dobrą pigmentację.
Neo Nail Thermo Color- nie mogłam się zdecydować tylko na jeden! W planach mam jeszcze zakup 2 lub 3 buteleczek, ponieważ oczarowały mnie na maksa. Kolory są wręcz przepiękne, a nazwy przepyszne, ponieważ są nadane na cześć sławnych drinków. Cena była dość przystępna, bo kosztowały 27,90zł za sztukę.
Cosmetic Zone- nie miałam nigdy styczności z produktami CS, ale postanowiłam zamówić Black Hole, czyli ciemny granat, który opalizuje na bordowo dzięki drobnemu pyłkowi. Jest to jeden z ciekawych lakierów w mojej kolekcji i będę chciała wykorzystać go jak najszybciej. Cena nie przekracza 17zł.

Całość mnie zachwyciła i mam dylemat, który odcień wykorzystać do następnej stylizacji paznokci. Czeka mnie trudna decyzja, bo kobieta zmienną jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.